طراحی سایت خدماتی
4 سال پیش
طراحی سایت خدماتی

طراحی سایت خدماتی

طراحی وب سایت خدماتی و همه موارد مرتبط با این کسب و کار طرفداران فراوانی دارد .در اینطور وب سایت ها می توانید امکانات و سرویس های بسیاری را ارائه کنید و آنها را در معرض بازدید کنندگان سایت و مشتریان خود نیزبگذارید .

کسب و کارها در دنیای تجارت، معمولا به سه طریق، درآمد کسب می کنند . آنها یا کالایی را تولید می نمایند که به آنها شرکت های تولید می گویند، و یا کالای تولید شده را می فروشند که به آنها شرکت های تجاری اطلاق می گردد و یا آنها خدماتی را عرضه می کنند که به آنها شرکت های خدماتی گفته می شود.

 

 

در دنیای واقعی، یک کسب و کار یا شرکت خدماتی یک شرکت آموزشی ، یک ترمیم کننده پوست، یک آرایشگر و یا یک طراح وب سایت می تواند باشد. همه این شغل ها، یک خدماتی را به مشتریان خود ارائه می کنند. خدمات آنها، کالا نمی باشد بلکه منشا گرفته از ارزش کارهایی می باشد که آنها به مشتریان خود می فروشند. این شرکت خدماتی حتی تلفیقی از یک شرکت تولیدی و یک شرکت خدماتی می تواند باشد که اصطلاحا به آنها شرکت های تولیدی خدماتی اطلاق می گردد.

 

 

 

مثلا، یک شرکت طراحی سایت خدماتی و یا یک برنامه نویس، علاوه بر اینکه کارش خدماتی می باشد ، ولی در پایان، یک محصول یا کالا تولید می شود. این محصول یک نرم افزار و یا یک اپلیکیشن برای گوشی های هوشمند و موبایل می تواند باشد . یک کارمند و یک کارگر نیز، شغل شان در زمینه شغل های خدماتی می تواند تقسیم بندی گردد زیرا  آنان خدماتی را به ارباب رجوع های خود ارائه می دهند.

 

انواع سایت های خدماتی

سایت های خدماتی، بر اساس نیاز مشتریان، خود به دو دسته خدماتی و مشاوره ای تقسیم بندی می گردند. یک سایت خدماتی در ارائه مشاوره به مشتریان خود می تواند عمل کند و از این راه کسب درآمد داشته باشد. حتی یک پزشک، کارش خدماتی است و در بیشتر موارد، آنها مشاورانی می باشند که به بیماران خود، خدمات پزشکی ارائه می کنند . با چنین تقسیم بندی از سایت ها، خیلی از مشاغل و کسب و کارها در ردیف مشاغل خدماتی و مشاوره ای قرار خواهند گرفت.

مزیت اصلی مشاغل خدماتی را شاید در کمتر بودن سرمایه مورد نیاز برای کار بتوان عنوان نمود. برخلاف یک تاجر که شغل او در زمینه مشاغل تجاری تقسیم بندی می گردد، و کار او به سرمایه زیادی برای واردات یا خرید کالاها  نیاز دارد، یک مشاور، یک کارمند و یا یک پزشک، هزینه کاری بسیار پایین تری نسبت به سایر مشاغل خواهند داشت.

یکی  از مزیت های طراحی وب سایت خدماتی ، ایجاد صفحه تماس با ما برای دسترسی به اطلاعات تماس شما بصورت عموم است .

برای راه اندازی یک طراحی سایت خدماتی ، می توانید با کارشناسان لحظه وب تماس گرفته و از خدمات مشاوره رایگان ما بهره مند شوید.

 

امیدوارم این مقاله که توسط تیم کارشناسی شرکت لحظه وب ارائه شده، مورد استفاده دوستان و عزیزانی که قصد برنامه نویسی و طراحی سایت و … را دارند قرار گرفته باشد.شما می توانید سفارش طراحی انواع سایت خود را از طریق شماره تلفن ۰۹۱۲۲۱۴۱۴۶۹ با ما در میان بگذارید. پیاده سازی طرح و ایده شما به بهترین شکل ممکن، مهم ترین هدف ما در شرکت لحظه وب است. همچنین می توانید برای دریافت مشاوره رایگان از متخصصین شرکت با ما در تماس باشید.

نظرات ( بدون دیدگاه )
author image
رضا جوادی
شنبه، 12 مهر 1397 ، در ساعت 4 بعد ظهر پاسخ

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.

author image
رضا جوادی
شنبه، 12 مهر 1397 ، در ساعت 4 بعد ظهر پاسخ

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.

author image
رضا جوادی
شنبه، 12 مهر 1397 ، در ساعت 8 بعد ظهر پاسخ

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد .