شیوه های افزایش بازدید از سایت
4 سال پیش
شیوه های افزایش بازدید از سایت

شیوه های افزایش بازدید از سایت

در حال حاضر صاحبان وب سایت ها شدیدا در جستجوی شیوه های افزایش بازدید از سایت و کسب رتبه بالا در گوگل و درمیان رقبایشان می باشند ،جدا از روش هایی که سئو کاران و برنامه نویسان سایت ها برای افزایش بازدید سایت شما در نظر می گیرند خود شما نیز باید مهم ترین شیوه های افزایش بازدید سایت را بشناسید تا به این وسیله بتوانید به جایگاه خوبی در میان سایت های رقبایتان و افزایش فروش و درآمد برسید. می دانید که افزایش رتبه سایت در گوگل شیوه های گوناگونی دارد  ولی در میان این شیوه ها فقط بعضی از روش ها  می باشند که مورد تایید گوگل هستند و تاثیر منفی بر سئو سایت شما نمی گذارند،در ادامه همراه ما باشید تا مروری به مهم ترین نکات شیوه های افزایش بازدید از سایت را داشته باشیم.

روش های افزایش بازدید از سایت

1.خلاقیت در محتوا

به نقش محتوا در افزایش آمار بازدید کنندگان سایت خیلی دقت کنید. اگر می‌خواهید آمار بازدید از سایت شما بالا برود از کپی نمودن مطالب دیگران در سایت تان پرهیز نمایید و خودتان تلاش کنید یک محتوای خلاقانه تولید کنید. دقت کنید که محتوای شما باید به گونه‌ای باشد که مخاطب را جذب کند و برای خواندن ادامه‌ی مطالب شما راغب شود. برای داشتن یک محتوای با کیفیت شما باید علاقه و نیازهای مخاطبانتان را بشناسید. بنابر این باید اطلاعات مورد نیاز آن‌ها را تهیه نمایید و با به کار گیری ابزارهای  گوناگون، دانش بازاریابی اینترنتی، دانش نرم‌افزار و فنی آن‌ها را منتشر کنید .برای آن که خودتان بهترین محتوا سئو شده را در سایت خود قرار بدهید آموزش سئو محتوا نوشته وب یار کمک زیادی به شما می نماید.

نکاتی را که باید در تهیه‌ی محتوا به آن دقت کنید به شرح زیر می‌باشد.

  • مطلب شما نباید  دارای غلط املایی باشد.
  • محتوای شما باید کامل بوده و همه سوالات احتمالی کاربران را تا جای ممکن جواب دهد.
  • یک تیتر مناسب برای مطلبتان انتخاب نمایید. یک تیتر خوب باید خواننده را بدون خواندن مطلب، متوجه موضوع کند.
  • مطالب خود را دسته‌بندی نمایید تا کاربران راحت‌تر مطالب مورد نظر خود را بیابند .

محتوای خود را بهینه نمایید . برای این کار استفاده از کلمات کلیدی توصیه می‌گردد.

 

2.بروز رسانی وب سایت

برای حفظ مخاطبان خود باید سایت تان را به طور دائم بروزرسانی نمایید. افزودن اطلاعات و مقالات جدید به سایت سبب می‌شود که موتورهای جستجو به سایت شما توجه بیشتری نشان دهند. حال اگر این اطلاعات کامل و در ارتباط با حیطه ی فعالیت شما باشد، در موتورهای جستجو تاثیر بهتری خواهد گذاشت و در نتیجه سبب افزایش بازدید از سایت شما  می شود.

3.استفاده از بک لینک برای وب سایت

بک لینک در حقیقت پیوندی است که از سایت‌های دیگر به سایت شما داده می‌شود. اگر سایت شما کیفیت خوبی دارد باز هم شما نیاز دارید تا از سایر سایت‌ها برای سایت خود لینک بگیرید، زیرا در غیر این صورت با وجود کیفیت بالای سایتتان ترافیک بازدید از سایت شما کم می باشد . اما فراموش نکنید که قوانینی برای دریافت بک لینک وجود دارد که در صورتی که رعایت نگردد به شدت منجر به اوت نمودن سایت شما به صفحات دور در گوگل می گردد که البته بدون شک شناخت سایت هایی با رنک بالا و واقعی در تخصص سئو کاران حرفه ای می باشد.

4.فعالیت در شبکه‌های اجتماعی

یکی از شیوه های موفق و محبوب و دائمی برای افزایش بازدیدکنندگان سایت فعالیت در شبکه‌های اجتماعی می باشد که با توجه به قدرت این شبکه‌ها، استفاده از آن‌ها تاثیر فراوانی در داشتن یک سایت موفق دارد. این شبکه‌ها به خاطر اینکه از محبوبیت خاصی برخوردار می باشند و روزانه میلیون‌ها کاربر به آن‌ها مراجعه می‌نمایند برای بازاریابی و معرفی خدمات و محصولات بسیار مورد استفاده قرار می‌گیرند. در میان این شبکه‌ها می‌توان به فیسبوک، اینستاگرام، توییتر، گوگل پلاس، لینکدین و … اشاره نمود. یکی از مزیت‌های مهم استفاده از شبکه‌های اجتماعی در وب سایت این می باشد که دیگران می‌توانند مطالب شما را با دیگران به اشتراک بگذارند و برای شما تبلیغ مثبت محسوب می‌گردد.

 

روش های افزایش بازدید از سایت

5.سازگاری با موبایل، تبلت و سایر وسایل الکترونیکی

ریسپانسیو بودن و یا به عبارتی واکنش‌گرا بودن سایت در حال حاضر اهمیت خاصی برای گوگل دارد. منظور از ریسپانسیو بودن این می باشد که سایت به خوبی در سایزهای گوناگون نمایشگر نمایش داده شود. اگر می‌خواهید آمار بازدید از سایت خود را ارتقاء دهید ، ریسپانسیو بودن برای سایت شما الزامی می باشد چون امروزه خیلی از کاربران با استفاده از گوشی‌های هوشمند، تبلت و … از سایت‌ها بازدید می‌ نمایند و اگر شما این نکته را رعایت نکرده باشید مخاطبان خود را از دست می‌دهید و نتیجه‌ی آن کاهش آمار بازدید از سایت شماست.

6.ارجاع دادن

برای افزایش آمار بازدید سایت ( شیوه های افزایش بازدید از سایت ) خود باید مخاطبان را به منابع معتبر ارجاع دهید. کاربران مطالبی را که دارای منبع می باشند، بسیار معتبرتر می‌دانند. ارجاع دادن شما به یک منبع داخلی یا خارجی باعث می‌شود تا بازدیدکننده به بخش‌های دیگری منتقل گردد. باید تلاش کنید که مخاطبان پیگیر موضوع شما شوند و به مطالبی در سایت خودتان یا دیگران لینک داده شوند. شما باید این موضوع را در نظر بگیرید که لینک دادن به مخاطبان کمک می‌نماید تا بینش عمیق‌تری در رابطه با موضوع مورد نظر کسب نمایند و رضایت آن‌ها را از سایت شما در پی خواهد داشت و سبب می‌شود تا دوباره  از سایت شما بازدید نمایند.

روش های افزایش بازدید از سایت

جمع بندی شیوه های افزایش بازدید از سایت :

6 مورد از شیوه های افزایش بازدید از سایت ( شیوه های افزایش بازدید از سایت )و همچنین افزایش فروش و درآمد از سایت را خدمت شما معرفی نمودیم،که بعضی از راه کارها از قبیل تولید محتوا سئو شده و با کیفیت با ارجاعات لازم،بروز رسانی سایت،فعالیت در شبکه های اجتماعی در صورتی که آموزش سئو محتوا و فعالیت در شبکه های اجتماعی را دیده باشید توسط خود شما هم می تواند انجام شود ، ولی موارد مهمی دیگر مانند طراحی سایت ریسپانسیو،کد نویسی سئو شده و استاندارد سایت،خرید بک لینک باید توسط متخصصان سئو برای شما انجام شود.

 

امیدوارم مقاله شیوه های افزایش بازدید از سایت چیست که توسط تیم کارشناسی لحظه وب ارائه شده، مورد استفاده دوستان و عزیزانی که قصد ورود به دنیای برنامه نویسی و طراحی سایت را دارند قرار گرفته باشد.

در صورت داشتن هرگونه سوال و یا پیشنهادی، از طریق شماره تلفن ۰۹۱۲۲۱۴۱۴۶۹ با ما در تماس باشید.

نظرات ( بدون دیدگاه )
author image
رضا جوادی
شنبه، 12 مهر 1397 ، در ساعت 4 بعد ظهر پاسخ

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.

author image
رضا جوادی
شنبه، 12 مهر 1397 ، در ساعت 4 بعد ظهر پاسخ

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.

author image
رضا جوادی
شنبه، 12 مهر 1397 ، در ساعت 8 بعد ظهر پاسخ

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد .