ساخت رزومه در وردپرس با افزونه فارسیResume Builder
5 سال پیش
ساخت رزومه در وردپرس با افزونه فارسیResume Builder

ساخت رزومه در وردپرس با افزونه فارسیResume Builder

افزونه Resume builder گزینه خوبی برای ساخت رزومه در وردپرس است.وقتی به حدی از دانش، تجربه و سابقه کار می‌رسیم اولین کاری که باید انجام دهیم،ساخت یک رزومه کامل و حرفه‌ای است تا معرف کامل ما و عملکردمان باشد. این رزومه را می‌توانیم جهت یافتن شغلی بهتر به مراجع متقاضی بفرستیم یا به حالت دیگری در وب سایت شخصی خود بگذاریم.

 

افزونه رزومه ساز فارسیResume Builder

resume builder

حتما می‌دانید هر چقدر رزومه خود را حرفه‌ای‌تر و بهتر بسازید، بهتر دیده می‌شوید؟ امروزه بسیاری از وب سایت‌ها چنین چیزی را به شما پیشنهاد می‌دهند، ما به شما کمک می‌کنیم تا رزومه حرفه‌ای و بهتری را بسازید.

حتما شما هم با این جور جملات آشنا شده‌اید. آبا می‌دانید با کمک وردپرس می‌توانید رزومه‌های حرفه‌ای بسازید؟ در آموزش وردپرس امروز می‌خواهیم افزونه فارسی Resume Builder را به شما معرفی کنیم که به کمک آن ایجاد رزومه در وردپرس را بیاموزید .

ساخت رزومه در وردپرس

فرض کنید وب سایت شخصی را برای خود در نظر گرفته و می‌خواهید در آن به مهارت‌ها و تجربیات خود اشاره نمایید. باید از یک رزومه‌ ساز مناسب و حرفه‌ای نیز برای این منظور کمک بگیرید. پیشنهاد می‌کنیم از افزونه Resume Builder استفاده نمایید. گزینه جالبیست و امکانات خوبی دارد.

 

افزونه Resume Builder

 

افزونه Resume Builder بیش از ۷۰۰۰ نصب فعال داشته و هر تعداد رزومه که بخواهید برایتان می سازد. قسمت جالب اینجاست که به آسانی با عملیات درگ و دراپ می‌توانید رزومه محبوب خود را ایجاد کنید.برای اینکه بیشتر با آن آشنا شوید، از شما دعوت می‌کنم خصوصیات این افزونه را مطالعه کنید:

توانایی کشیدن و رها کردن بخش‌های متعدد جهت ایجاد رزومه در وردپرس
دارای قالب‌های پیش‌فرض بسیار زیبا برای ایجاد رزومه
توانایی نمایش بخش‌هایی از رزومه به کمک شورت‌کدها
بخش اطلاعات تماس
نمایش قسمت تجربیات و تحصیلات
مهارت‌ها
و…

نصب و راه‌اندازی افزونه

به بخش افزونه‌ها>> افزودن مراجعه کنید، افزونه‌ای را که دانلود کردید نصب و سپس فعال کنید.بعد از فعال‌سازی گزینه‌ای با عنوان “Resume” در پیشخوان ساخته می‌شود.

 

 

همان‌طور که در عکس بالا می‌بینید، دارای چند زیرمنو است که هر کدام را باید با دقت بررسی کنیم. طبق معمول همیشه ترجیح می‌دهیم از بخش تنظیمات افزونه آغاز کنیم.

 

Settings

از دو قسمت General و colors تشکیل شده که به نظر نمی‌رسد تنظیمات زیادی داشته باشد.

 

General

 

 

در این قسمت می‌توان نوع فونتی را که گفته برای نمایش اطلاعات رزومه در نظر گرفت. بصورت پیش‌فرض تیک خورده و اگر نمی‌خواهیم می‌توانید علامت آن را بردارید و تنظیمات را بروزرسانی نمایید.

 

Colors

 

دراین قسمت نیز برای ایجاد رزومه در وردپرس باید رنگ‌هایی را تعریف کنیم. دو بخش سربرگ و مهارت‌ها را می‌توان در رزومه تغییر داد. بصورت پیش‌فرض قرمز و زرد است اما ما می‌توانیم آن را تغییر دهیم.

 

Add New

برای اینکه بتوانیم رزومه یا رزومه‌های مورد نظر خود را بسازیم، وقت آن رسیده که روی گزینه “Add new” در بخش منوها کلیک نماییم.

 

 

صفحه‌ای که باید رزومه خود را در آن ایجاد کنید مثل عکس بالاست. تب‌های مختلفی دارد:

Information که شامل اطلاعات اصلی است.
Experience,Educations,rtc که مربوط به اطلاعات تحصیلی، تجربیات و … است.
Skills شامل مهارت‌ها می شود.
همه این بخش‌های بالا از یک مورد الی بی‌نهایت امکان اضافه شدن دارند. اکنون ما قسمت به قسمت با هم جلو می‌رویم.

Information

طبیعتا در این قسمت باید اطلاعاتی مانند عنوان تخصص و توضیحات اصلی را وارد نماییم:

 

 

در باکس اول باید نوع تخصص خود را وارد کنید و بعد در باکس دوم بیوگرافی یا توضیحاتی را از خود واردکنید.

 

 

کمی که اسکرول می‌کنید با اطلاعات بالا مواجه می‌شوید. اطلاعات تماس خود را باید در باکس‌ها وارد کنید.

 

Experience, Education, Etc

حال در این قسمت می‌خواهیم درباره میزان تخصیلات و سابقه خود صحبت کنیم:

 

 

به همین ترتیب جاهایی که کار کردید را می‌توانید وارد کنید. و اضافه نمایید. امکان افزودن باکس‌ها به راحتی برای شما فراهم است:

 

 

Skills

برای افزودن مهارت ها به تب بعدی می‌رویم. در این قسمت می‌توانید هر مهارتی که دارید را وارد کنید.

 

 

در این بخش هم می‌توانیم همان‌طور که در عکس بالا مشاهده می‌کنیم نوع مهارت خود را وارد کرده و به آن سطحی را اختصاص دهیم. همچنین هر چقدر مهارتی که می‌خواهید، می‌توان اضافه کرد. تنها کافیست از ابزارهای موجود در عکس زیر استفاده کنید:

 

 

دکمه های بالا به شما کمک می‌کنند تا مهارت‌ها را اضافه نمایید.

حال نوبت آن رسیده که رزومه ساخته شده را انتشار دهیم.

 

 

بسیار خوب! به نظر شما مشکل اصلی در کجاست؟ بله! از قانون راست‌چین در فارسی پیروی نمی‌کند و همین مورد ظاهر خوبی را به رزومه ما نمی‌دهد. برای این منظور  rtl افزونه را با توجه به زبان فارسی و حالت راست‌چین تغییر دهید.(نسخه راست‌چین شده افزونه را دانلود کنید) سپس رزومه خود را مرتب  کنید و بعد به شکل زیر مشاهده نمایید:

 

 

به همین ترتیب می‌توانید هر تعداد رزومه که دوست داریدایجاد کنید. متلا فرض کنیم وب سایتی دارید که قرار است فرآیند کاریابی را اجرایی کند. مسلما به اولین گزینه‌ای که نیاز دارید ایجاد رزومه در وردپرس است. برای این منظور می‌توانید از همین افزونه کمک بگیرید. ما در اینجا یک مثال کاملا ساده و تنها برای اینکه با کلیت کار افزونه آشنا شوید، برایتان زدیم. شما می‌توانید بیش از این با افزونه کار کنید و اطلاعات رزومه‌ها را تکمیل نمایید.

نتیجه نهایی

بعضی وقتا لازم است مهارت ها و تخصص خود و دیگران را در محیط سایت به نمایش بگذاریم. به چنین اتفاقی نمایش رزومه می‌گویند اما آیا می‌دانید چطور می‌توانید یک رزومه شکیل و زیبا را بسازید؟ با افزونه‌ای که امروز به شما معرفی کردم حتما می‌توانید ساخت رزومه در وردپرس را امکان‌پذیر سازید، فقط نیاز به کمی دقت و خلاقیت دارید تا بهترین اطلاعات و باکس‌ها را در آن قرار دهید.

 

امیدوارم مقاله ساخت رزومه در وردپرس با افزونه فارسیResume Builder را که توسط تیم کارشناسی لحظه وب ارائه شده، مورد استفاده دوستان و عزیزانی که قصد ساخت رزومه و یا ورود به دنیای برنامه نویسی و طراحی سایت را دارند قرار گرفته باشد.در صورت داشتن هرگونه سوال و یا پیشنهادی، از طریق شماره تلفن ۰۹۱۲۲۱۴۱۴۶۹ با ما در تماس باشید.

 

نظرات ( بدون دیدگاه )
author image
رضا جوادی
شنبه، 12 مهر 1397 ، در ساعت 4 بعد ظهر پاسخ

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.

author image
رضا جوادی
شنبه، 12 مهر 1397 ، در ساعت 4 بعد ظهر پاسخ

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.

author image
رضا جوادی
شنبه، 12 مهر 1397 ، در ساعت 8 بعد ظهر پاسخ

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد .