سئو همگام با طراحی سایت
4 سال پیش
سئو همگام با طراحی سایت

سئو همگام با طراحی سایت

بسیاری از صاحبان سایت ها بر این عقیده اند که میتوانند سایت را با روش های ارزان قیمت طراحی نمود بعد ( سئو همگام با طراحی سایت ) آن را به یک شرکت معتبر واگذار کرد زیرا دیده شدن در نتایج برتر موتورهای جستجو بویژه گوگل برای آنان بسیار مورد توجه  است  . به طور کلی این شیوه در بهینه سازی کاملا اشتباه می باشد و طراحی وب سایت تنها به معنای طراحی ظاهر و گرافیک نیست چرا که شما می خواهید در گوگل نیز به خوبی دیده شوید و این را می طلبد که با نگاهی تخصصی به این موضوع پرداخته شود.

سئو همگام با طراحی سایت

ممکن است شما هم این موضوع را  تجربه کرده باشید که وقتی می خواهید سئو ( سئو همگام با طراحی سایت ) را شروع کنید از افراد متخصص می شنوید که سایت شما مشکل دارد و باید دوباره طراحی شود ،علت این است که در ابتدا تصمیمی که برای راه اندازی و نسخه اولیه وب سایت خود داشته اید درست نبوده و شما مجبورید دوباره هزینه نمایید.

تعاملات بین موتور جستجو و وب سایت

نخستین اقداماتی که موتور جستجو برای بررسی وب سایت شما انجام می دهد این می باشد که آیا دسترسی ایندکس سازی INDEX به موتور جستجو داده شده است ؟ اگر این پاسخ منفی باشد هیچ لینکی از سایت شما در سایت هایی مثل گوگل ، بینگ و… دیده نمی شود . برای فعال سازی باید در ROOT سرور یا هاستینگ فایل robot.txt را طبق اصول و قواعد تنظیم و ایجاد نمایید.
چیدمان صفحات و لینک سازی داخلی خیلی مورد توجه می باشد و به هر اندازه که در صفحات به یکدگر مرتبط باشند درک و نقطه قوت محتوای شما نیز افزایش می یابد ، لذا داشتن بخش هایی مثل مطالب مرتبط ، کلیدواژه ها شامل این قست مهم می گردد.
کدهای HTML , CSS باید بدون نقص باشد با استفاده از ابزارهای تست آنلاین مثل validator.w3.org وب سایت خود را بازبینی نمایید ، خطاهای HTML غالبا از نظر ظاهری مشاهده نمی شوند ولی از نظر منطقی و کدنویسی مشکل ساز خواهند بود در نتیجه در طراحی وب سایت استفاده از قالب های رایگان و نمونه های گوناگونی که با قیمت ازران برپا می شود کار نسنجیده و خطرناکی است که تبعات آن ماه های طولانی روی بازاریابی دیجیتالی شما باقی می ماند.

سئو همگام با طراحی سایت
چطور بدانیم که وب سایت ما از نظر گوگل محبوب می باشد ؟

وقتی همین امروز سایت خود را تحویل می گیرد و می خواهید که بازخورد آن را ببینید ، روزها و هفته های می گذرد و شما هیچ مراجعه کننده ای ندارد چه برسد به ترافیک بالا ! نگرانی شما بی مورد می باشد هر دامنه جدیدی که در Search Console گوگل یا web master tools وارد می گردد تا چند ماه در Sandbox قرار می گیرد.
تا وقتی که گوگل شناخت کافی از نظر محتوایی وب سایت کسب ننماید آن را در سندباکس قرار میدهد اما این مدت همیشه ثابت نیست شما می توانید با ایجاد محتوای سئو شده ( سئو همگام با طراحی سایت ) با کیفیت و زمانبدی شده و منتشر کردن لینک در شبکه های اجتماعی زمان جعبه شنی یا سندباکس را کاهش دهید ، این الگوریتم جزو اگوریتم های تنبیهی نیست و فرایندی می باشد که به منظور جلوگیری از رشد سریع وب سایت های اسپمر در سال 2004 توسط گوگل پایه گذاری گشت.

سئو همگام با طراحی سایت

آیا شیوه ای برای بررسی ایندکس بودن وب سایتم در گوگل هست؟

شما در باکس جستجو گوگل عبارت site:www.domain.com را وارد نمایید به جای www.domain.com اسم وب سایت خود را وارد نمایید اگر هیچ نتیجه ای مشاهده نشد 2 علت هست یا وب سایت شما توسط robot.txt مسدود شده یا هنوز در sandbox قرار دارید.

گوگل تشخیص میدهد که نرخ پرش سایت شما چه میزان می باشد ! اگر وب سایت شما مطالب ارشمندی را منتشر کند کاربران مدت زمان فراوانی را در سایت شما باقی می مانند و این خود یک روش پیمایش سطح کیفی می باشد که موجب افزایش سبقت شما از صدها رقیبی می باشد که در فضای مجازی مثل شما در حال فعالیت می باشند ، با توجه به تحلیلی که در نرخ پرش هست طراحی سایت ( سئو همگام با طراحی سایت )نیز به بالا رفتن رتبه شما به علت مورد پسند بود کمک فراوانی را خواهد نمود.

سئو همگام با طراحی سایت
داشتن یک وب سایت موفق به دور از باور نمی باشد با رعایت اصول( سئو همگام با طراحی وب سایت ) و بکار بردن تجربیات حرفه ای طی یک دوره 6 ماهه به موفقیت مطلوب برسید.

 

امیدوارم مقاله سئو همگام با طراحی وب سایت که توسط تیم کارشناسی شرکت لحظه وب ارائه شده، مورد استفاده دوستان و عزیزانی که قصد برنامه نویسی و طراحی سایت و … را دارند قرار گرفته باشد.

پیاده سازی طرح و ایده شما به بهترین شکل ممکن، مهم ترین هدف ما در شرکت لحظه وب است. همچنین می توانید برای دریافت مشاوره رایگان از متخصصین شرکت با ما در تماس باشید.شما می توانید برای سفارش ،طراحی انواع سایت  ، عکس برداری صنعتی ،طراحی و برنامه نویسی اپلیکیشن آندروید و … خود از طریق شماره تلفن های زیر با ما در تماس باشید:

 

شماره تلفن همراه 09122141469

شماره تلفن دفتر :01132365968

آدرس دفتر بابل :خیابان شریعتی معلم4 نبش نیمای 6

 

نظرات ( بدون دیدگاه )
author image
رضا جوادی
شنبه، 12 مهر 1397 ، در ساعت 4 بعد ظهر پاسخ

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.

author image
رضا جوادی
شنبه، 12 مهر 1397 ، در ساعت 4 بعد ظهر پاسخ

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.

author image
رضا جوادی
شنبه، 12 مهر 1397 ، در ساعت 8 بعد ظهر پاسخ

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد .