سئو محلی (Local SEO) چیست؟
4 سال پیش
سئو محلی (Local SEO) چیست؟

سئو محلی (Local SEO) چیست؟

بهینه سازی محلی وب سایت یا سئو محلی سایت، به طور مختصر عبارت می باشد از مشخص نمودن موقعیت مکانی کسب و کار و ارائه اطلاعات به ربات های موتور جستجوی گوگل. در واقع برای کسب رتبه بالاتر در جستجوی مکانی، از تکنیک های سئو محلی استفاده می گردد. سئو محلی یک روش عالی برای گسترش کسب و کارهای کوچک محلی در فضای اینترنت می باشد. سئو محلی کمک می نماید تا محصولات و خدمات کسب و کارها به مشتریان محلی آن ها معرفی گردد. سئو محلی یک رویکرد بازاریابی آنلاین هدفمند را به کسب وکار ها ارائه می کند و آن ها به صورت کاملا محلی، می توانند رشد نمایند و مشتریان بالقوه خود را افزایش دهند.

بهینه سازی محلی

اشتباه های متداول در سئو محلی

  • به کارگیری کلمات کلیدی اشتباه
  • عدم استفاده از کد تلفن شهر
  • عدم ثبت آدرس شرکت در داخل سایت
  • عدم تکمیل صفحه پروفایل در گوگل پلاس
  • عدم فعالیت در شبکه های اجتماعی از جمله گوگل پلاس
  • عدم توجه به سرعت سایت
  • استفاده بیش از حد از کلمات کلیدی شامل مکان جغرافیایی

بهینه سازی محلی

راهکارهای بهبود سئو محلی

  • ساخت بک لینک های محلی
  • ثبت موقعیت مکانی کسب و کار در گوگل مپ
  • استفاده از کلمات کلیدی شامل موقعیت جغرافیایی
  • فعالیت در شبکه اجتماعی گوگل پلاس و فیس بوک
  • استفاده از Schema
  • ثبت سایت در دایرکتوری های محلی
  • استفاده از پارامتر near در پایان URL ها

 

استفاده از Schema در سئو محلی

Schema یک زبان نشانه گذاری برای موتورهای جستجو می باشد که به درک بهتر محتوا و نمایش مناسب تر اطلاعات وب سایت ها کمک می نماید. با استفاده از schema اطلاعات وب سایت ها بهتر نمایش داده می شود و این موضوع به افزایش ترافیک سایت و بهبود سئو سایت می تواند کمک نماید.

 

بهینه سازی محلی

تاثیر Google My Business در سئو محلی

Google My Business یکی از سرویس های رایگان شرکت گوگل برای کسب و کارها می باشد. در این سرویس گوگل باید اطلاعات کامل و معتبر کسب و کار خود مثل آدرس، شماره تلفن، کدپستی و… را ثبت نمایید. ثبت کسب و کار در Google My Business برای کسب و کارهای محلی بسیار مهم می باشد و سبب دیده شدن آن ها می گردد. سئوی محلی از فاکتورهای گوگل برای رتبه بندی سایت‎ها‎ می باشد. گوگل با استفاده از سئوی محلی  موقعیت مکانی وب سایت‎ها‎ را می‎تواند مشخص  نماید و سوابق و موضوع فعالیت آن ها را در اختیار کاربران اینترنت بگذارد. موتور جستجوی گوگل با استفاده از IP این کار را می کند. گوگل با استفاده از اطلاعات جمع آوری شده در سیستم‎ها‎ی گوناگون از جمله گوگل مپ و Google My Business مکان کسب و کارها‎ را می‎تواند تشخیص دهد و موقعیت جغرافیایی و فعالیت آن ها را برطبق آی پی تعیین کند. Google My Business یک لیست رایگان می باشد که برای هر کسب و کاری در دسترس است. ایجاد فهرست در Google My Business می تواند به بهتر دیده شدن در نتایج جستجوی محلی در Google کمک نماید.

باکس جستجوی محلی چیست؟

باکس جستجوی محلی یک روش سنتی از نمایش نتایج محلی می باشد که در آن نام همه کسب و کارهای محلی که شامل عبارات جستجو شده می باشند، به نمایش گذاشته می شود. این باکس محلی معمولا پس از نمایش سه نتیجه اصلی نمایش داده می شود. رتبه بندی سایت ها در باکس جستجوی محلی به بیش از ۱۵۰ عامل گوناگون بستگی دارد.

اسلایدر سئو محلی گوگل چیست؟

اسلایدر گوگل یک عکس رنگی و افقی می باشد که در بالای نتایج جستجو نمایش داده می شود. اسلایدر گوگل 9 نتیجه برتر جستجوی محلی را به نمایش می گذارد. همه عکس ها نمایش داده شده در این قسمت از پروفایل گوگل پلاس این مکان ها که بوسیله خود صاحب حساب کاربری (مسئول سئو محلی) و یا مشتریان بارگذاری می شوند دریافت می شود. به علت تحریم ایران و عدم امکان ثبت نام در Local Business گوگل، کمتر از اسلایدر سئو محلی استفاده می گردد. اسلایدرها به نوعی تعیین کننده محل و مکان فعالیت‎های کسب و کار‎ می باشند.

امیدوارم مقاله سئو محلی (Local SEO) چیست؟ که توسط تیم کارشناسی شرکت لحظه وب ارائه شده، مورد استفاده دوستان و عزیزانی که قصد برنامه نویسی و طراحی سایت و … را دارند قرار گرفته باشد.

 

شما می توانید سفارش طراحی انواع سایت خود را از طریق شماره تلفن ۰۹۱۲۲۱۴۱۴۶۹ با ما در میان بگذارید. پیاده سازی طرح و ایده شما به بهترین شکل ممکن، مهم ترین هدف ما در شرکت لحظه وب است. همچنین می توانید برای دریافت مشاوره رایگان از متخصصین شرکت با ما در تماس باشید.

نظرات ( بدون دیدگاه )
author image
رضا جوادی
شنبه، 12 مهر 1397 ، در ساعت 4 بعد ظهر پاسخ

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.

author image
رضا جوادی
شنبه، 12 مهر 1397 ، در ساعت 4 بعد ظهر پاسخ

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.

author image
رضا جوادی
شنبه، 12 مهر 1397 ، در ساعت 8 بعد ظهر پاسخ

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد .