روش های تبلیغات اینترنتی
3 سال پیش
روش های تبلیغات اینترنتی

روش های تبلیغات اینترنتی

روش های تبلیغات اینترنتی بسیار گوناگون بوده و هر کدام در موارد مختلف کارایی متفاوتی خواهند داشت. زیرا همان طور که اینترنت هر روز گسترده تر شده و پیشرفت می نماید، تبلیغات نیز شکل های جدید به خود می گیرند.

 شیوه های تبلیغات اینترنتی

برخی از روش های تبلیغات اینترنتی عبارتند از :

تبلیغات متنی

این نوع تبلیغات یکی از رایج ترین و کم هزینه ترین روش های تبلیغات اینترنتی به حساب می آید که تنها لازمه این نوع تبلیغات طراحی سایت  می باشد که به آسانی می توان با قرار گذاشتن متن تبلیغات در محتوای سایت این کار را انجام داد .

تبلیغ در گوگل
تبلیغ در گوگل یکی از موثر ترین روش های تبلیغات اینترنتی به شمار می آید که بازدهی بسیار مناسبی دارد. به طور خلاصه شیوه کار بدین صورت می باشد که شما به میزان دلخواه از گوگل اعتبار خریداری می نمایید که در کلمات کلیدی خاصی سایت شما را در رتبه های ابتدایی نتایج جستجو قرار دهد و با هر کلیک کاربر مبلغی از اعتبار شما کم نماید.

تبلیغات با استفاده از بنر ها
طراحی بنر یکی از مرسوم ترین شیوه های تبلیغات اینترنتی  است. در  حقیقت بنر ها عکس های ثابت و یا متحرکی می باشند که به تبلیغ محصولات یا برند شما می پردازند. شما می توانید این بنر ها را در اختیار سایت های پر بازدید قرار دهید و به نوعی بخشی از سایت آن ها را اجاره کنید تا این بنر ها در آن جا قرار گیرند.

 

 شیوه های تبلیغات اینترنتی

 

تبلیغات با استفاده از کاتالوگ ها
کاتالوگ ها در حقیقت همان بنر ها هستند. با این فرق که علاوه بر عکس، توضیحاتی در قالب متن نیز برای مشاهده کاربران ارائه می گردد.

تبلیغات ایمیلی
بازاریابی ایمیلی نیز از جمله روش های تبلیغات اینترنتی می باشد که متن و تصاویر تبلیغاتی شما را می تواند برای هزاران ایمیل ارسال نماید. البته بهتر است در انتخاب دریافت کنندگان ایمیل دقت نمود تا برای اشخاصی فرستاده شود که به دریافت این گونه ایمیل ها علاقه نشان داده باشند.

تبلیغات پاپ آپ
شاید بتوان گفت پاپ آپ یکی از روش های تبلیغات اینترنتی می باشد که چندان خوشایند نبوده و بازدهی مناسبی ندارد. با این حال بسیاری از شرکت ها همچنان معتقدند این نوع تبلیغات برایشان مفید می باشد.

تبلیغات با استفاده از شبکه های اجتماعی
تبلیغات در شبکه های اجتماعی یکی از روش های تبلیغات اینترنتی می باشد که با توجه به پر مخاطب بودن و پر طرفدار بودن شان می توان گفت نتایج مناسبی در بر داشته و بازدهی مناسبی خواهد داشت.

 

روش هایی که تا بحال گفته شد رایج ترین و مهم ترین روش های تبلیغات اینترنتی بودند. روش های دیگری نیز برای انجام تبلیغات اینترنتی وجود دارد. نظیر تبلیغات ویدیویی با استفاده از سایت های اشتراک ویدیو، تبلیغات در انجمن های پر مخاطب، تبلیغات با استفاده از ساخت نرم افزار های موبایلی و… که البته کمتر از روش های ذکر شده استفاده می شوند اما بی تاثیر نیستند.

 

امیدوارم مقاله روش های تبلیغات اینترنتی که توسط تیم کارشناسی شرکت لحظه وب ارائه شده، مورد استفاده دوستان و عزیزانی که قصد برنامه نویسی و طراحی سایت و … را دارند قرار گرفته باشد.

 

شما می توانید سفارش طراحی انواع سایت خود را از طریق شماره تلفن ۰۹۱۲۲۱۴۱۴۶۹ با ما در میان بگذارید. پیاده سازی طرح و ایده شما به بهترین شکل ممکن، مهم ترین هدف ما در شرکت لحظه وب است. همچنین می توانید برای دریافت مشاوره رایگان از متخصصین شرکت با ما در تماس باشید.

نظرات ( بدون دیدگاه )
author image
رضا جوادی
شنبه، 12 مهر 1397 ، در ساعت 4 بعد ظهر پاسخ

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.

author image
رضا جوادی
شنبه، 12 مهر 1397 ، در ساعت 4 بعد ظهر پاسخ

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.

author image
رضا جوادی
شنبه، 12 مهر 1397 ، در ساعت 8 بعد ظهر پاسخ

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد .