رقص گوگل چیست؟
4 سال پیش
رقص گوگل چیست؟

رقص گوگل چیست؟

یکی از عبارت های قدیمی که هنوز هم در بین اشخاص به کار برده می شود رقص گوگل یا گوگل دنس می باشد که بعضی افراد با آن آشنایی ندارند و برایشان سوال پیش می آید که رقص گوگل چه می باشد؟ رقص گوگل یا گوگل دنس در حقیقت به دوره زمانی چند ثانیه ای و یا چند روزه می گویند که برای آپدیت کردن رتبه بندی سایت ها اقدام می نمایند که این به رتبه بندی سایت ها در بازه ی زمانی 3 الی 5 روزه در نوسان بوده و شاهده تغییراتی در خود هستند. اگر می خواهید متوجه شوید که آیا در دوره ی رقص گوگل می باشید باید رتبه گوگل خود را نسبت به گذشته بررسی نمایید که اگر شاهد تغییرات غیر معقولی بودید بدانید که در دوره‌ی رقص گوگل هستید.

 

گوگل دنس

 

سایت هایی که مورد هدف رقص گوگل قرار می گیرند عبارت هستند از:

• سایت هایی که فعالیت خود را اخیرا آغاز کرده اند.
• سایت هایی که به روش های نادرست سایت خود را سئو نموده اند.
• سایت هایی که کلمات کلیدی های نو برای سایت خود انتخاب نموده اند.

هدف رقص گوگل

از آن جایی که کاربران برای لحظه ی  جستجوی خود را متوقف نمی نمایند و در هر ثانیه به سرچ موارد می پردازند گوگل می خواهد بررسی های خود را در مورد سایت ها افزایش دهد تا نتایج مطمئنی را برای کاربران به دست آورد. هدف رقص گوگل خارج نمودن سایت های مشکل دار از نتایج جستجوی گوگل است و از طرفی هم سایت هایی که دارای سئو و محتوای خوب می باشند را شناسایی نموده و به بهبود رتبه آن ها کمک می نماید.

 

 

گوگل دنس

نکاتی در مورد گوگل دنس

زمانی که گوگل قصد ایجاد یک الگوریتم جدیدی یا آپدیت یک الگوریتم قدیمی برای موتور جستجوی خود را دارند گوگل دنس رخ می دهد. اگر می خواهید رتبه سایت شما بعد از رقص گوگل بالا باشد باید از عنوان جذاب استفاده نمایید ، به توضیحات متا اهمیت دهید، لینک سازی داخلی درستی انجام دهید، به محتوایی که ارائه می دهید دقت کنید تا کاربران از آن رضایت کافی داشته باشند.

چگونه  می توان در دوره رقص گوگل از رتبه بالایی برخوردار بود؟ به این منظور شما باید رقیبان خود را مورد تحلیل و بررسی قرار دهید و ببینید چه کارهایی را انجام می دهند و چه کارهایی را انجام نمی دهند. اگر می خواهید نقاط قوت و ضعف خود را بیابید می توانید از ابزارهای گوگل وب مسترتولز و گوگل آنالیتیکس استفاده نمایید.

 

اگر مشاهده نمودید که رتبه سایت شما به طور ناگهانی کاهش پیدا نموده باید آرامش خود را حفظ نمایید بعد روی تولید محتوا و جذاب تر شدن آن و رفع خطاهای احتمالی و بهبود رتبه سایت تمرکز کنید.

 

 

امیدوارم مقاله رقص گوگل چیست؟ که توسط تیم کارشناسی شرکت لحظه وب ارائه شده، مورد استفاده دوستان و عزیزانی که قصد طراحی کمپین تبلیغاتی و طراحی سایت و … را دارند قرار گرفته باشد.

 

 

 

شما می توانید سفارش طراحی کمپین تبلیغاتی و طراحی انواع سایت خود را از طریق شماره تلفن ۰۹۱۲۲۱۴۱۴۶۹ با ما در میان بگذارید. پیاده سازی طرح و ایده شما به بهترین شکل ممکن، مهم ترین هدف ما در شرکت لحظه وب است. همچنین می توانید برای دریافت مشاوره رایگان از متخصصین شرکت با ما در تماس باشید

نظرات ( بدون دیدگاه )
author image
رضا جوادی
شنبه، 12 مهر 1397 ، در ساعت 4 بعد ظهر پاسخ

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.

author image
رضا جوادی
شنبه، 12 مهر 1397 ، در ساعت 4 بعد ظهر پاسخ

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.

author image
رضا جوادی
شنبه، 12 مهر 1397 ، در ساعت 8 بعد ظهر پاسخ

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد .