تبلیغات موضوعی چیست؟
4 سال پیش
تبلیغات موضوعی چیست؟

تبلیغات موضوعی چیست؟

تبلیغات موضوعی نوعی جدید و تکنولوژیک از تبلیغات آنلاین می باشد که با بکار بردن هوش مصنوعی و روش‌های متن کاوی، موضوع محتوای موجود در صفحات مختلف وب را تشخیص می‌دهد و تبلیغات متناسب با آن موضوع را در جایگاه‌های تبلیغاتی صفحه مربوطه به نمایش می‌گذارد.

 

تبلیغات آنلاین

 

همانگونه که می‌دانید هدف نهایی تبلیغات عبارت می باشد از «تبلیغ درست، برای فرد درست، در وقت مناسب، در محل درست». تبلیغات موضوعی دقیقا در همین راستا طراحی گشته است و به شما کمک می نماید در تبلیغات خود دقیقا به هدف بزنید و تبلیغات خود را در لحظه مناسب، به اشخاص علاقمند به آن نشان دهید .

 

تبلیغات موضوعی برای کسب‌ و کارها این امکان را میسر می نماید تا بتوانند صرف نظر از اطلاعات کاربر، با استفاده از روش‌های متن کاوی و هوش مصنوعی، بهترین تبلیغ مربوط با محتوای موجود در صفحه را به کاربر نمایش دهند. برای یک مجله فرق چندانی ندارد که امروزه چه موضوعی ذهن‌ مخاطب را درگیر نموده است، فقط با توجه به موضوع صفحه، تبلیغات مناسب را در جایگاه‌های تبلیغاتی قرار می‌دهد. در صورتی که در تبلیغات موضوعی، کاربر برای پیدا کردن پاسخ و رفع نیاز خود به صفحه‌ی موردنظر آمده است و با انگیزه‌ی پیدا نمودن راه‌حل، محتوای صفحه را مطالعه می‌نماید؛ از آنجایی که تبلیغات موضوعی مرتبط با نیاز کنونی کاربر است، به خوبی می‌تواند توجه کاربر را به خود جلب نماید.

در تبلیغات موضوعی اتفاقی فراتر از نمایش تبلیغاتی مرتبط با موضوع هر صفحه اتفاق می افتد. این سرویس که برای نخستین بار است در ایران ارائه گشته، برای کسب‌ و کارها این امکان را فراهم می‌نماید تا معجزه هوش مصنوعی را در کار خود به کار گیرند و به نتایج بهینه‌ای در کمپین‌های تبلیغاتی خود دست یابند. امروزه کمپین‌های موضوعی برای تبلیغات بنری و همسان قابل استفاده می باشد. تیم لحظه وب همه تلاش خود را به کار گرفته است تا استفاده از فناوری تبلیغات موضوعی را بسیار ساده کند تا در نتیجه‌ی آن، تبلیغ‌دهندگان قادر شوند فقط با چند کلیک جامعه هدف تبلیغات خود را با دقت بالایی انتخاب نمایند و به آن دسترسی یابند.

 

 

تبلیغات آنلاین

 

مزایای تبلیغات موضوعی چیست؟

هدف قرار دادن کاربرانی که در همین لحظه به حیطه کاری شما علاقه نشان داده‌اند و در حال مطالعه مطلبی در زمینه کسب‌وکار شما می باشند.
بهینه‌سازی بودجه کمپین‌های آگاهی از برند با تمرکز روی مخاطبینی که موضوعات مربوط با حوزه فعالیت شرکت را دنبال می‌نمایند.
با توجه به اینکه آیتم‌های تبلیغات موضوعی فقط در صفحاتی که محتوای آن‌ها با موضوع تبلیغ مرتبط است، نمایش داده می‌شود، این امکان را برای کسب ‌و کارها به وجود می‌آورد تا بتوانند از نمایش تبلیغات خود در صفحاتی که محتوای متناسب با برندشان را ندارد، جلوگیری نمایند و از برند خود محافظت کنند. (Brand Safety)
اصطلاحی به نام کوری تبلیغاتی یا Ad Blindness در بازاریابی هست و حاکی از این می باشد که برخی از کاربران فقط محتواها و آیتم‌های تبلیغاتی متناسب با نیازشان را می‌بینند و بقیه آیتم‌های تبلیغاتی توجه‌شان را جلب نمی‌نماید و توسط کاربر نادیده گرفته می‌شود. با توجه به اینکه تبلیغات موضوعی متناسب با موضوع محتوای صفحه می باشد و کاربر به آن علاقه دارد، احتمال دیده شدن آیتم تبلیغاتی افزایش و اثر کوری تبلیغاتی کاهش می یابد.

 

امیدوارم مقاله تبلیغات موضوعی چیست؟ که توسط تیم کارشناسی شرکت لحظه وب ارائه شده، مورد استفاده دوستان و عزیزانی که قصد برنامه نویسی و طراحی سایت و … را دارند قرار گرفته باشد.

 

شما می توانید سفارش طراحی انواع سایت خود را از طریق شماره تلفن ۰۹۱۲۲۱۴۱۴۶۹ با ما در میان بگذارید. پیاده سازی طرح و ایده شما به بهترین شکل ممکن، مهم ترین هدف ما در شرکت لحظه وب است. همچنین می توانید برای دریافت مشاوره رایگان از متخصصین شرکت با ما در تماس باشید.

 

نظرات ( بدون دیدگاه )
author image
رضا جوادی
شنبه، 12 مهر 1397 ، در ساعت 4 بعد ظهر پاسخ

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.

author image
رضا جوادی
شنبه، 12 مهر 1397 ، در ساعت 4 بعد ظهر پاسخ

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.

author image
رضا جوادی
شنبه، 12 مهر 1397 ، در ساعت 8 بعد ظهر پاسخ

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد .