تبلیغات در اینستاگرام
4 سال پیش
تبلیغات در اینستاگرام

تبلیغات در اینستاگرام

تبلیغات در اینستاگرام یا تبلیغات اینستاگرامی در حال حاضر یکی از پربازده‌ترین تبلیغات موبایلی از نوع تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی بشمار می رود . اینستاگرام برای برندها اهمیت فراوانی دارد، زیرا طبق آمار میلیون ها ایرانی در این برنامه، حساب کاربری دارند و درصد بیشتری از اشخاص، برندهای محبوب شان را از طریق این شبکه دنبال می‌نمایند. با توجه به بازدهی بسیار فراوان تبلیغات اینستاگرام ،ما به شما کمک خواهیم نمود تا تبلیغات پربازده و هدفمندی را در این بستر قدرتمند تجربه نمایید.

 

چطور در اینستاگرام تبلیغ کنیم؟

تبلیغات اینستاگرام یکی از شیوه های تبلیغات بصری می باشد. روش‌های  گوناگونی برای ایجاد کمپین‌های تبلیغاتی اینستاگرام وجود دارد که در ادامه این روش ها را توضیح خواهیم داد:

انواع تبلیغات در اینستاگرام

در اینستاگرام هم می‌توان با محتوایی که در پیج خود تولید می نمایید برند، محصولات یا خدمات را تبلیغ نمود و هم می‌توان برای این خاطر از پیج‌های دیگری که بیشتر از ما مخاطب دارند استفاده نمود.

تبلیغات محتوا محور

معمولاً تبلیغات در اینستاگرام از نوع تبلیغات محتوا محور می باشد. به عبارت دیگر شما با تولید محتوا در پیج خود و با انتخاب هشتگ های مناسب اقدام به جذب مخاطب می‌نمایید.
در این روش عکس هایی که در پیج پست می‌گردند با یکدیگر باید تناسب داشته باشند. به طوری که هنگامی کاربر به صفحه نگاه می‌کند یک اثر هنری مرتب ببیند که از یک نظم مشخص پیروی می‌نماید.
بهتر است از رنگ‌های برند در عکس هایتان کمک بگیرید و حتی نشانه برند خود را در گوشه عکس ها نمایش دهید.
یک کپشن خوب و جذاب بنویسید. حتی عکس ها طوری باشند که کاربر لحظه‌ای روی آن‌ها درنگ کند. استفاده از حالت چند تصویر در یک پست هم می‌تواند به مکث بیشتر کاربر روی یک پست موثر باشد. طبق الگوریتم‌ های اینستاگرام مکث بیشتر کاربران روی هر پست نشان دهنده کیفیت آن می باشد.
از هشتگ های مرتبط و پرکاربرد استفاده نمایید تا در جستجوهای کاربران نیز دیده شده و از این طریق هم بتوانید بازدید بگیرید.

تبلیغات از طریق پیج افراد تأثیرگذار (اینفلوئنسرها)

این هم از شیوه ‌های مفید تبلیغات در اینستاگرام می باشد. نکته‌ای که در این روش باید به آن توجه داشته باشید این است که از کدام اینفلوئنسر استفاده می‌نمایید. بطور مثال اگر محصولات تان هنری‌اند می‌توانید از اینفلوئنسرهایی که در عرصه هنر فعالیت دارند استفاده نمایید. اگر پیج شما مربوط به آشپزی می‌گردد از اینفلوئنسرهایی که در این زمینه کار می‌کنند یاری بگیرید و به همین ترتیب باید در کل ببینید مشتریان شما بیشتر به پیج کدام اینفلوئنسر سر می‌زنند و در همان پیج تبلیغ نمایید. به این وسیله می‌توانید میزان برگشت سرمایه خود را افزایش دهید.

 

تبلیغات در اینستاگرام از طریق سلبریتی‌ها

برعکس اینفلوئنسرها که شهرت خود را از راه فعالیت در فضای مجازی کسب نموده‌اند و توانسته ‌اند فالوورهای زیادی را جذب نمایند، سلبریتی‌ ها اشخاصیی هستند که از قبل شهرت داشته ‌اند و بعد وارد این فضا شده‌اند. مثلا بازیگران سینما و تلویزیون، خوانندگان، ورزشکاران و … سلبریتی‌هایی  می باشند که از قبل شهرت داشته ‌اند. تبلیغاتی از طریق چنین اشخاصی یکی از روش های تبلیغات اینستاگرام می باشد

استفاده از فالوئرها برای تبلیغ پیج

اگر یک پیج اینستاگرامی دارید از فالوئرهایتان برای تبلیغ می‌توانید کمک بگیرید. به این خاطر می‌توانید از روش‌هایی که در ادامه آموزش داده می‌شود ایده بگیرید.

تبلیغات از طریق ربات‌ ها در اینستاگرام

نوع دیگری از تبلیغات اینستاگرام هست که به صورت مستقیم نیست و همه نمی‌توانند آن را ببینند. در این روش، صاحبان پیج‌ها با استفاده از اکانت اصلی یا اکانت‌های دیگر، به ارسال خودکار پیام، به دایرکت کاربران از طریق ربات‌ها اقدام می‌نمایند. استفاده از این روش زیاد پیشنهاد نمی‌شود، زیرا معمولاً اگر شخصی ببینید چنین پیام تبلیغاتی برای او دایرکت شده، احتمالاً آن اکانت را بلاک خواهد نمود. در هر حال این روش هم یکی از روش‌های تبلیغات در اینستاگرام می باشد.

 

تبلیغات اینستاگرامی

روش های تبلیغات در صفحات بزرگ اینستاگرام

تبلیغات اینستاگرامی در صفحات بزرگ به سه روش زیر است:

تبلیغات بنری (تصویر) :

در این نوع تبلیغ در اینستاگرام منظور من از بنر، فقط نمایش یک عکس است، نه ویدئو. شما یک بنر تبلیغاتی به صورت تصویر درست می‌نماببد و به یک پیج بزرگ برای تبلیغ در اینستاگرام می‌سپارید تا تبلیغ شما را نمایش دهند.

تبلیغات ویدئویی:

این مدل تبلیغات تنها به صورت ویدئو است. یعنی شما یک ویدئو از کسب و کار خود می‌سازید و به صفحات بزرگ برای تبلیغ در اینستاگرام می‌دهید تا ویدئوی شما را در پیج شان به نمایش بگذارند. از آنجا که ویدئو با تبلیغات بنری کمی متفاوت است، نحوه محاسبه قیمت آن نیز کمی متفاوت می باشد.

تبلیغات استوری:

در این مدل تبلیغاتی، شما برای تبلیغ در اینستاگرام، بنر خود را به یک پیج بزرگ اینستاگرامی می‌دهید تا برای ۲۴ ساعت آن را در استوری خود بگذارید.

 

امیدوارم مقاله تبلیغات در اینستاگرام  که توسط تیم کارشناسی شرکت لحظه وب ارائه شده، مورد استفاده دوستان و عزیزانی که قصد برنامه نویسی و طراحی سایت و … را دارند قرار گرفته باشد.

 

 

شما می توانید سفارش طراحی انواع سایت خود را از طریق شماره تلفن ۰۹۱۲۲۱۴۱۴۶۹ با ما در میان بگذارید. پیاده سازی طرح و ایده شما به بهترین شکل ممکن، مهم ترین هدف ما در شرکت لحظه وب است. همچنین می توانید برای دریافت مشاوره رایگان از متخصصین شرکت با ما در تماس باشید.

نظرات ( بدون دیدگاه )
author image
رضا جوادی
شنبه، 12 مهر 1397 ، در ساعت 4 بعد ظهر پاسخ

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.

author image
رضا جوادی
شنبه، 12 مهر 1397 ، در ساعت 4 بعد ظهر پاسخ

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.

author image
رضا جوادی
شنبه، 12 مهر 1397 ، در ساعت 8 بعد ظهر پاسخ

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد .