تاثیر محتوا بر روی سئو
4 سال پیش
تاثیر محتوا بر روی سئو

تاثیر محتوا بر روی سئو

برای اینکه تاثیر محتوا بر روی سئو سایت دیده شود از واژه سئو نویسی استفاده می گردد، منظور از این واژه نوشتن محتوایی می باشد که دارای ویژگی و اصول سئو است، در این محتوا باید از کلمات کلیدی مهم به ‌صورت بهینه استفاده نمود تا در جهت ارتقا سایت گام‌های مؤثری برداشته شود.

 

 سئو نویسی

سئو نویسی شکلی از نوشتن محتوا در فضای آنلاین است که شامل آیتم های زیر نیز می باشد:

  • کلمات کلیدی یا جملاتی که کاربران به جستجوی آنها در گوگل می پردازند.
  • عناصر سئو نویسی که باعث جلب نظر کاربران در صفحه می گردد.
  • محتوایی که به حل مسائل کاربران پرداخته، به سوالات آنها پاسخ داده و اطلاعات ارزشمندی را در اختیار آنها قرار می دهد.

 

تاثیر محتوا بر روی سئو بسیار زیاد می‎باشد. هر چقدر محتوای سایت جذابتر و باکیفیت تر باشد، رتبه بهتری نصیب وب سایت می‎گردد.

 

ویژگی‎ها‎ی محتوای مناسب عبارت است از:

1-محتوا با کیفیت و بدور از اطناب‎ها‎ی مبهم باشد

محتوایی که در درون وب سایت قرار می‎گیرد باید با موضوع و کلمات مرتبط باشد تا سئوی وب سایت انجام گردد. موتورهای جستجو رتبه‎ها‎ی بالا را به وب سایت هایی می‎دهند که محتوای کاربر پسند تولید نمایند. یکی از انواع محتوا، مقالات نوشتاری می باشد که وجود تعداد 1500 کلمه برای هر مقاله می‎تواند در بالا بردن رتبه سایت موثر واقع شود. نداشتن غلط املایی و دستوری یکی از نکاتی می باشد که باید در تولید محتوا رعایت شود.

2-محتوا متناسب با نیازهای کاربران اینترنتی باشد

یکی از موضوعاتی که در این سال ها موتورهای جسستجو به آن می‎پردازند، مشخص نمودن موضوعات مهمی می باشد که کاربران در طی یک سال به آن می‎پردازند. به عبارت دیگر، در پایان سال میلادی، گوگل لیستی از مهمترین موضوعاتی که توسط کاربران جستجو می‎گردد را منتشر می نماید. مطالعه این لیست در انتخاب موضوع و کلمات کلیدی می‎تواند مفید باشد. همچنین برای شناخت کلمات کلیدی که بیشترین جستجو را دارند از دو ابزار گوگل ادوردز و گوگل ترندز می‎توان استفاده نمود.

 

 سئو نویسی

3-در محتوای کلمات کلیدی مهم بکار رفته باشد

برای بهینه سازی وب سایت نباید از یک موضوع و یا چندین کلمه کلیدی  در چندین صفحه استفاده کرد . به بیان روشنتر، شباهت چندین صفحه، رتبه وب سایت را تنزل می‎دهد. همچنین سایت به duplicate دچار می‎گردد. مطالب و محتواهای وب سایت باید با عنوان و کلید واژه‎ها‎ی متعدد انتخاب گردند.

4-محتوا باید بتواند با مخاطبین وب سایت تعامل برقرار نماید

به هر اندازه که محتوای وب سایت جذاب تر باشد، بازدیدکننده بیشتری را به خود می‎نماید. استفاده از خلاصه محتوا در کمپین‎ها‎ی شبکه اجتماعی به افزایش بازدیدکننده  می‎تواند کمک نماید . خلاصه ای که از محتوا تهیه می‎گردد باید قابلیت برقراری ارتباط با مخاطب را داشته باشد و در عین حال وی را برای خواندن متن کامل ترغیب کند.

5-محتوا باید متناسب با نیاز روز باشد.

داشتن اطلاعات کافی در مورد دنیای اطراف به محتواهایی متناسب با نیاز روز می‎تواند منجر شود. به این معنا که بعضی از موضوعات با گذشت زمان تاریخ مصرف خود را از دست می‎دهند. از سوی دیگر علوم و اطلاعات در حال به روز رسانی و تغییرات هستند. از این رو محتواها نیز باید پا به پای علم جدید نوشته شوند.

امیدوارم مقاله تاثیر محتوا بر روی سئو که توسط تیم کارشناسی شرکت لحظه وب ارائه شده، مورد استفاده دوستان و عزیزانی که قصد برنامه نویسی و طراحی سایت و … را دارند قرار گرفته باشد.

 

 

شما می توانید سفارش تولید محتوا و طراحی سایت خود را از طریق شماره تلفن ۰۹۱۲۲۱۴۱۴۶۹ با ما در میان بگذارید. پیاده سازی طرح و ایده شما به بهترین شکل ممکن، مهم ترین هدف ما در شرکت لحظه وب است. همچنین می توانید برای دریافت مشاوره رایگان از متخصصین شرکت با ما در تماس باشید.

نظرات ( بدون دیدگاه )
author image
رضا جوادی
شنبه، 12 مهر 1397 ، در ساعت 4 بعد ظهر پاسخ

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.

author image
رضا جوادی
شنبه، 12 مهر 1397 ، در ساعت 4 بعد ظهر پاسخ

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.

author image
رضا جوادی
شنبه، 12 مهر 1397 ، در ساعت 8 بعد ظهر پاسخ

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد .