تاثیر رپورتاژ آگهی بر موفقیت کسب و کار
4 سال پیش
تاثیر رپورتاژ آگهی بر موفقیت کسب و کار

تاثیر رپورتاژ آگهی بر موفقیت کسب و کار

تاثیر رپورتاژ آگهی بر موفقیت کسب و کار بسیار زیاد است. شما با استفاده از رپورتاژ می توانید خدمات و کالاهای خود را در یک قالب خبری و مناسب به خوانندگان معرفی نموده و مشتریان خود را چند برابر نمایید. با ما همراه شوید تا به شما بگوئیم رپورتاژ آگهی چطور بر موفقیت کسب و کار شما موثر خواهد بود؟

 

اثر رپورتاژ آگهی بر موفقیت کسب و کار

تاثیر رپورتاژ آگهی بر کسب و کار

یکی از مهم ترین عوامل موفقیت در هر کار، تبلیغات مناسب ( تاثیر رپورتاژ آگهی بر کسب و کار )می باشد . شما باید بتوانید خدمات و کالاهای خود را در معرض دید مشتریان بالقوه خود قرار داده و آن ها را راغب به خرید نمایید. چگونگی و نوع این تبلیغات خیلی مهم است. یک تبلیغ اغراق آمیز یا نامناسب، نه تنها شما را به موفقیت نزدیک تر نخواهد نمود، بلکه می تواند به آن ضرر نیز وارد نماید .

رپورتاژ آگهی یک روش بسیار مناسب تبلیغاتی می باشد که به صورت خبری به خوانندگان ارائه می گردد. در حقیقت در ابتدا درباره نیازهای افراد، روش های برآورده شدن آن ها، مشکلات رایج و ویژگی ها صحبت شده تا با کاربر ارتباط برقرار شود. در ادامه رپورتاژ آگهی، خدمات و یا محصولات شما معرفی خواهد شد. این روش تبلیغات بنا به دلایل زیر می تواند سبب موفقیت در کسب و کار شما شود.( تاثیر رپورتاژ آگهی بر کسب و کار )

افزایش اعتماد مشتریان

از آن جا که خوانندگان دائمی یک وب سایت به مطالب درج شده در آن اطمینان دارند، رپورتاژ آگهی شما را نیز با اعتماد بیشتری مطالعه خواهند نمود. اعتماد به دریافت خدمات و یا خرید از دنیای مجازی شاید برای خیلی از افراد مشکل باشد. وقتی که شما رپورتاژ آگهی خود را در یک سایت معتبر درج می نمایید، خوانندگان همیشگی سایت با اعتماد بیشتری آن را مطالعه خواهند نمودد، زیرا شاید با برند و خدمات شما آشنا نباشند، ولی به مطالب چاپ شده در سایت اعتماد دارند. این مساله موجب می شود که میزان اعتماد کاربران به برند و محصولات شما افزایش یابد.

هزینه های تبلیغات شما را کاهش می دهد

درج رپورتاژ آگهی می تواند از یک سو مشتریان شما را در زمان کوتاهی چند برابر نموده ( تاثیر رپورتاژ آگهی بر کسب و کار )و از سوی دیگر هزینه های تبلیغاتی شما را تا حد خیلی زیادی کاهش دهد. شاید برایتان جالب باشد که بدانید این روش تبلیغ شاید در مقایسه با روش های دیگر مثل چاپ بنر و بیلبورد و یا تبلیغ در رسانه های جمعی، هزینه های شما را تا یک دهم نیز کاهش دهد! سایت های گوناگون با توجه به فاکتورهایی از جمله تعداد بازدید کننده و رتبه سایت، هزینه های مختلفی جهت درج رپورتاژ آگهی از شما دریافت خواهند نمود، ولی اطمینان داشته باشید که حتی پر هزینه ترین این سایت ها نیز در مقایسه با روش های دیگر تبلیغات کم هزینه تر می شود.

تبلیغاتی گسترده و جهانی داشته باشید

امروزه گوگل در رتبه نخست بهترین روش بازاریابی و جذب مشتری در جهان قرار دارد. روزانه میلیون ها کاربر از دستگاه های دیجیتال خود از لپ تاپ و تبلت تا تلفن های همراه وارد دنیای  وسیع و جذاب اینترنت شده و از آن استفاده می نمایند. شما با استفاده از رپورتاژ آگهی و این شیوه تبلیغاتی می توانید کسب و کار، برند و خدمات خود را به تعداد بیشماری از افراد معرفی نموده و به صورت نا محدود تبلیغ نمایید.( تاثیر رپورتاژ آگهی بر کسب و کار )

تبلیغاتی همیشگی و دائمی داشته باشید

محتوای رپورتاژ آگهی ثبت شده در هر سایت، با گذشت  زمان و اضافه شدن مطالب جدید به صفحات انتهایی سایت نزدیک می گردد، ولی هیچ گاه از سایت حذف نخواهد شد. این مساله به شما کمک می کند که تبلیغاتی دائمی داشته باشید. کافی است کاربران اینترنت نام کالا و یا خدمات ارائه دهنده شما را جست و جو نموده تا لینک رپورتاژ در صفحه اول گوگل برای آن ها نمایش داده شود. کاربران فقط با یک کلیک ساده وارد سایت شما شده و با خدمات و محصولات شما آشنا می شوند .

 

اثر رپورتاژ آگهی بر موفقیت کسب و کار

تبلیغاتی موثرتر داشته باشید

بررسی ها نشان دهنده آن است که اعتماد اشخاص نسبت به رپورتاژ آگهی در مقایسه با روش هایی که کاملا تبلیغاتی است،خیلی بیش تر است. خودتان را تصور کنید که در حال خواندن یک متن تبلیغاتی با جملات اغراق آمیز می باشید که سعی دارد شما را به هر روشی راغب به خرید کالا و یا دریافت خدمات نماید ! چقدر احتمال انتخاب آن خدمات و کالاها برای شما وجود دارد؟! به احتمال زیاد شما نیز چندان نمی توانید به این محتواهای صرفا تبلیغاتی اعتماد نمایید. متن رپورتاژ آگهی به شکل خبری نوشته شده تا اول در خواننده احساس نیاز کند. بعد در بخش هایی از آن به معرفی محصولات و خدمات پرداخته خواهد شد. این روش می تواند اعتماد خوانندگان را خیلی بیشتر از متن های تبلیغاتی به خود جلب نماید.

تبلیغاتی خلاقانه داشته باشید

برعکس دیگر روش های تبلیغاتی، دست شما برای رپورتاژ آگهی( تاثیر رپورتاژ آگهی بر کسب و کار ) برای استفاده از ابزارهای گوناگون باز است. شما می توانید از ابزارهای مختلف صوتی و تصویری مثل پادکست، ویدئو، عکس و غیره استفاده نموده و تاثیرگذاری تبلیغات خود را بیشتر نمایید. هر چه تبلیغات شما بتواند تاثیر بهتری بر افراد بگذارد، آن ها را نسبت به شما علاقه مندتر نموده و می تواند مشتریان شما را افزایش دهد.

در زمان کوتاهی به بازدهی خواهید رسید

تصور کنید که موقع رانندگی در اتوبان یا یک خیابان با سرعت بالا می باشید، بیلبوردهای تبلیغاتی در این حالت چقدر می توانند توجه شما را به خود جلب نمایند؟ شاید روزانه هزاران نفر از مقابل بنرها و بیلبوردهای تبلیغاتی عبور کنند، ولی تعداد بسیار کمی از افراد به آن ها توجه خاص نشان می دهند. رپورتاژ آگهی نقطه مقابل این قضیه می باشد. معمولا افراد زمان های بیکاری و فراقت خود را در اینترنت می گذارند و مطالب آن را با دقت مطالعه می نمایند. از این رو درج رپورتاژ آگهی و دیگر تبلیغات اینترنتی می تواند برند شما را به اشخاص بسیاری معرفی نموده و کسب و کارتان را در زمان کوتاهی به بازدهی برساند.

 

امیدوارم مقاله تاثیر رپورتاژ آگهی بر موفقیت کسب و کار که توسط تیم کارشناسی شرکت لحظه وب ارائه شده، مورد استفاده دوستان و عزیزانی که قصد برنامه نویسی و طراحی سایت و … را دارند قرار گرفته باشد.

 

 

 

شما می توانید سفارش طراحی انواع سایت خود را از طریق شماره تلفن ۰۹۱۲۲۱۴۱۴۶۹ با ما در میان بگذارید. پیاده سازی طرح و ایده شما به بهترین شکل ممکن، مهم ترین هدف ما در شرکت لحظه وب است. همچنین می توانید برای دریافت مشاوره رایگان از متخصصین شرکت با ما در تماس باشید.

نظرات ( بدون دیدگاه )
author image
رضا جوادی
شنبه، 12 مهر 1397 ، در ساعت 4 بعد ظهر پاسخ

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.

author image
رضا جوادی
شنبه، 12 مهر 1397 ، در ساعت 4 بعد ظهر پاسخ

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.

author image
رضا جوادی
شنبه، 12 مهر 1397 ، در ساعت 8 بعد ظهر پاسخ

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد .