بهترین ابزار یافتن کلمات کلیدی سایت
4 سال پیش
بهترین ابزار یافتن کلمات کلیدی سایت

بهترین ابزار یافتن کلمات کلیدی سایت

یکی از مهم‌ترین اقدامات مدیران سایت‌ها و وبلاگ‌ها برای رونق کسب و کارشان، به روز رسانی مطالب و انتشار مطالب جدید می باشد . انتشار محتوا و تولید محتوا باید در راستای حیطه فعالیت کسب و کار شما و بر اساس کلمات کلیدی مناسب کسب و کار شما باشد تا سایت تان در صدر نتایج جستجوی گوگل جای گیرد. پس کلمات کلیدی یکی از مهم‌ترین خدمات سئو می باشد که بدون استفاده از آن، قادر به افزایش ترافیک سایت و افزایش بازدید سایت خود نمی شوید. برای این کار باید از ابزارهای رایگان یافتن کلمات کلیدی استفاده نمایید.

 

 چگونگی یافتن کلمات کلیدی سایت ؟

کلمات کلیدی، کلید طلایی موفقیت شما برای موفقیت در حوزه بازاریابی اینترنتی می باشند. کلمات کلیدی قسمتی از خدمات سئو سایت می باشد که طرفداران فراوانی دارد و در بحث تولید محتوا، اهمیت دو چندانی می یابد. بیشتر مدیران کسب و کارها به تنهایی نمی‌توانند کلمات کلیدی را بیابند و به سراغ ابزارهای کمکی این عرصه می‌روند. قبل از اینکه مستقیم به سراغ ابزارهای رایگان برای پیدا کردن کلمات کلیدی بروید، بهتر است بدانید برای یافتن کلمات کلیدی، باید یک پروژه با عنوان تحقیق کلمات کلیدی را شروع  نمایید. وقتی که حیطه کاری خودتان را مشخص می‌نمایید، کلمات کلیدی ای هستند که کاربران را به این عرصه هدایت می‌کنند. این کلمات و هر کلمه‌ای را که گمان می‌کنید کاربران را به سوی شما هدایت می کند، یادداشت نمایید. این‌ها کلمات کلیدی ای می باشند که بدون بررسی آمار جستجویشان در طول روز، به ذهن شما رسیده  و برای کسب و کار شما مناسب می باشند. یک روش دیگر، رصد رقبای تجاری می باشد. در هر کسب و کاری، شرکت ها یا اشخاصی هستند که موفق‌ترند و مشتری های فراوانی دارند. کمی حوصله کنید و ببینید از چه کلمات کلیدی در مطالب و عناوین محتواهای خود بکار می برند تا کاربران را به سایت خود هدایت نمایند.
رقابت در استفاده از کلمات کلیدی، موضوعی جدی می باشد و روزانه مبالغ هنگفتی برای این عرصه ، هزینه می‌گردد. سرویس گوگل ادوردز ناظر به همین رقابت در حوزه کلمات کلیدی می باشد و سایت هایی را که از نظر سئو وضعیت مناسبی ندارند، با کلید واژه های پرجستجو در صدر نتایج جستجو، به کاربران نشان می‌دهد. برای پیدا کردن کلمات کلیدی می‌توانید از سئوکاران یاری بگیرید یا از ابزارهای رایگان برای یافتن آن‌ها استفاده نمایید. ابزارهای سئو را می‌توانید دانلود کرده یا به صورت آنلاین استفاده نمایید. این ابزارها معمولا برای مدت ۱۵ یا ۳۰ روز رایگان می باشند و بعد از این مدت، لازم است برای استفاده از خدمات شان، هزینه اشتراک پرداخت نمایید.

 

 

 

در این مقاله با بهترین ابزارهای رایگان یافتن کلمات کلیدی سایت آشنا گردید:

 

12 ابزار تحقیق کلمات کلیدی سایت

با استفاده از این ابزارها، در کوتاه ترین زمان ممکن، می‌توانید کلمات کلیدی مناسب کسب و کارتان را بیابید و وضعیت رقابت بر سر آن‌ها را نیز بررسی نمایید؛ ولی از یاد نبرید که برای بکار بردن کلمات کلیدی در محتوای خود، به یک برنامه زمانی نیاز دارید.توصیه ما به شما این است که از متخصصان لحظه وب مشاوره بگیرید تا بهترین نتیجه را از کلمات کلیدی کسب کنید.

 

1. گوگل کیورد پلنر(Google Keyword planner)

این ابزار گوگل، کلمات کلیدی مناسب و پرجستجو را متناسب با حیطه کاری شما، پیشنهاد می کند. مزیت استفاده از این ابزار این می باشد که با گوگل ادوردز نیز لینک می‌گردد و شما قادرید ببینید با چه میزان هزینه‌ای، کلمات کلیدی خودتان را به صدر نتایج جستجو می‌رسانید. برای بکار بردن این ابزار باید حساب کاربری Gmail داشته باشید. این ابزار کلمات کلیدی را ترکیب می‌نماید و به شما عبارت های کلیدی پرجستجو را نیز پیشنهاد می‌نماید.

 

2. ابزار AHREFS

این ابزار یکی از قدرتمندترین ابزارهای سئو می باشد که نه فقط به شما کمک می‌نماید کلمات کلیدی متناسب با سایت خود را یدا کنید، بلکه به شما یاری می دهد لینک های داخلی و خارجی سایتتان را نیز کنترل نمایید. استفاده از AHREFS این مزیت را دارد که به شما نمودارهای گوناگونی نیز ارائه می‌کند تا درک بهتری از اعداد و آمارها داشته باشید.

 

3. ابزار SEMrush

این ابزار یکی از پرطرفدارترین ابزار ها میان سئوکاران می باشد که به شما یاری می دهد وضعیت خودتان را در مقایسه با رقبای تان ارزیابی کنید. SEMrush به شما نشان می‌دهد از لحاظ استفاده از کلمات کلیدی، چه تاریخچه‌ای دارید و بهتر است روی چه کلیدواژه هایی سرمایه گذاری نمایید. SEMrush از بهترین ابزارهای رایگان پیدا کردن کلمات کلیدی می باشد که شما را سریع به نتیجه می‌رساند. SEMrush راه حل های فوری و عالی را پیش پای شما می‌گذارد.

 

4. سایت wordstream.com

سایت ورداستریم، موتور جستجوگر خیلی قدرتمندی دارد که کلمات کلیدی را بر طبق ترافیک، میزان جستجو، میزان رقابت و… به شما نمایش می‌دهد. این سایت با تجزیه و تحلیل  و بررسی کلمات کلیدی، گزارش‌هایی جزئی به شما عرضه می‌دهد.  وضعیت رقبای خود را نیز از این طریق،می‌توانید مورد ارزیابی قرار دهید.

 

5. ابزار keywordtool.io

در مبین بهترین ابزارها برای پیدا کردن کلمات کلیدی، ابزار keywordtool.io شباهت بسیار فراوانی به Google Keyword Plannerدارد و امکانات مشابهی را در اختیار شما می گذارد. بدون ایجاد اکانت، می‌توانید از این سایت استفاده نمایید و نمودارهای تحلیلی دریافت نمایید. این سایت به شما یاری می دهد کلمات کلیدی مناسب کسب و کارتان را بیابید و بر روی کلماتی سرمایه گذاری نمایید که رقابت بر سرشان کمتر می باشد. خیلی از ایرانیان به علت فیلتربودن گوگل کیورد، به سراغ سایر ابزارهای رایگان برای کلمات کلیدی سایت می روند؛ ولی اما بی تردید keywordtool.io بهترین جایگزین برای گوگل کیورد پلنر می باشد.

6. سایت ubersuggest.io

این سایت برای یافتن کلمات کلیدی سایت ، داده های خود را بوسیله موتورهای جستجو مثل گوگل و… جمع آوری می‌ نماید. این سایت کلمات کلیدی گوناگونی را به شما پیشنهاد می‌کند و از طریق تحلیل هایی که به شما ارائه می کند، می‌توانید یاری بگیرید و ایده هایی برای گسترش کسب و کار خود پیدا نمایید. برای استفاده از این ابزار لازم نیست عضو گردید، این سایت با سخاوت کامل، اطلاعات بی نظیری را در اختیار شما می گذارد.

7. وبسایت keywordeye.com

این سایت نیز مثل دیگر سایت های جستجو کلمات کلیدی، بهترین واژه ها را به شما پیشنهاد می‌کند. در ضمن گزارش‌های خود را به صورت جدول انتشار می دهد و می‌توانید از فیلترهای گوناگون  استفاده کنید تا گزارش های دلخواه خود را دریافت نمایید. برای استفاده طولانی مدت از این سایت، لازم است  اشتراک بخرید . وب سایت keywordeye.com از بهترین ابزارهای رایگان برای یافتن کلمات کلیدی می باشد.

 

 

8. وبسایت keywordrevealer.com

برای استفاده از این سایت کلمات کلیدی مورد نظر خود را می‌توانید وارد نمایید و میزان رقابت بر سر آن‌ها را به صورت گزارش دریافت کنید. این سایت روزانه اجازه جستجو سه کلمه کلیدی را به شما می‌دهد و برای استفاده بیشتر، ناچار هستید حق اشتراک بدهید. نمودارهای تحلیلی این سایت بسیار مفید می باشد و باعث پیشرفت شما در کلمات کلیدی می‌گردد.

 

9. ابزار AdWords search terms

این ابزار به شما یاری می دهد تا  کلمات و عبارت‌هایی را که برای کمپین های دیجیتال خود استفاده می‌نمایید، بررسی نموده و در صورتی که از نتیجه راضی نبودید، کلمات بهتری را جایگزین نمایید. یکی از مهم‌ترین مشکلات در اجرای کمپین‌ها، عدم آگاهی از نحوه عملکرد و پاسخگویی کلمات کلیدی می باشد. این ابزار کار شما را راه می‌اندازد.

 

10. سایت KWfinder

این سایت یکی از بهترین ابزارهای رایگان برای یافتن کلمات کلیدی سایت می باشد. کلمه کلیدی مورد نظر خود را در این سایت وارد می نمایید، بعد جدولی از سایت هایی که از این کلمه کلیدی استفاده می‌کنند، در اختیار شما می گذارد. این سایت به شما می‌گوید که آیا سرمایه گذاری بر روی کلمه کلیدی مد نظرتان منطقی می باشد یا نه. برای استفاده از این سایت، با محدودیت تعداد جستجو مواجهید و برای طولانی تر نمودن زمان استفاده از آن، لازم است حق اشتراک بپردازید.

 

11. سایت LongTailPro

این سایت شما را قادر می سازد تا کلمه کلیدی مورد نظر خود را در کشور مورد نظرتان جستجو نمایید. برای استفاده از این سایت، باید هزینه بپردازید. از مشخصه های ممتاز این سایت، سرویس platinum آن می باشد که به شما کمک می‌نماید تا کلمات کلیدی مناسب را انتخاب نمایید. این ابزار برای سایت های میکرو بسیار مناسب می باشد.

12. سایت lsigraph.com

این سایت ارزش صفحات سایت شما را بر طبق کلمات کلیدی، ارزیابی کرده و میزان کلمات کلیدی مرتبط در صفحه را به شما گزارش می‌دهد. این سایت یکی از بهترین ابزارهای رایگان برای یافتن کلمات کلیدی را در اختیار شما میگذارد  و کلمات کلیدی را بر اساس محتوای سایتتان، به شما پیشنهاد می دهد که به موفقیت شما کمک فراوانی خواهد نمود.

 

 

امیدوارم این مقاله که توسط تیم کارشناسی شرکت لحظه وب ارائه شده، مورد استفاده دوستان و عزیزانی که قصد برنامه نویسی و طراحی سایت و … را دارند قرار گرفته باشد.شما می توانید سفارش طراحی انواع سایت خود را از طریق شماره تلفن ۰۹۱۲۲۱۴۱۴۶۹ با ما در میان بگذارید. پیاده سازی طرح و ایده شما به بهترین شکل ممکن، مهم ترین هدف ما در شرکت لحظه وب است. همچنین می توانید برای دریافت مشاوره رایگان از متخصصین شرکت با ما در تماس باشید.

نظرات ( بدون دیدگاه )
author image
رضا جوادی
شنبه، 12 مهر 1397 ، در ساعت 4 بعد ظهر پاسخ

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.

author image
رضا جوادی
شنبه، 12 مهر 1397 ، در ساعت 4 بعد ظهر پاسخ

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.

author image
رضا جوادی
شنبه، 12 مهر 1397 ، در ساعت 8 بعد ظهر پاسخ

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد .