برون سپاری تولید محتوا چیست؟
4 سال پیش
برون سپاری تولید محتوا چیست؟

برون سپاری تولید محتوا چیست؟

برون سپاری تولید محتوا در حقیقت راهی مؤثر و نوین برای فرآیند تولید محتوا است . تولید محتوای استاندارد و مناسب که بر پایه اصول و استاندارد های سئو تولید شده است ابزاری مناسب برای سایت شما می تواند باشد تا رتبه سایت شما در نتایج جستجو ها بهتر نشان داده شود.

 

سفارش تولید محتوا

 

با توجه به این نکته برون سپاری تولید محتوا در زمان و صرف هزینه کمک بسیار  فراوانی به شما می تواند بکند. همان‌گونه که می دانید فرآیند تولید محتوا کاری دشوار و چالش برانگیز است. به همین علت برون سپاری محتوا برای شما می تواند از نظر زمانی بسیار مقرون به صرفه و مناسب باشد.

از طرفی این تولید محتوا توسط مدیران وب سایت ها و یا استفاده از کارشناسان تولید محتوا می تواند برای سایت ها و شرکت ها هزینه های فراوانی را در بر داشته باشد. با توجه به این موضوع برون سپاری تولید محتوا می تواند از نظر هزینه ها نیز باری شرکت ها مقرون به صرفه باشد.

اهمیت برون سپاری تولید محتوا

یکی از نکات مهم در تولید محتوا این می باشد که محتوای تولید شده بر طبق اصول و استاندارد های سئو باشد. رعایت استاندارد های سئو با توجه به تغییر هر ساله آن، برای مدیران وب سایت ها می تواند کاری دشواری باشد به همین خاطر مدیران وب سایت ها بیشتر تمایل دارند که با برون سپاری تولید محتوا از دغدغه های خود نسبت به تولید محتوا مبتنی بر استانداردها و اصول سئو بکاهند.

برون سپاری تولید محتوا سبب می شود که شما به آسانی به محتوای مورد نظر خود دسترسی داشته باشید و در مدت زمان کوتاهی نسبت به فرآیند تولید محتوا، محتوای مورد نظر خود را در دسترس داشته باشید. شما با استفاده از این روش می توانید انواع گوناگون محتوا را در مدت زمان کوتاهی در اختیار داشته باشید و این نوع محتوا ها بر طبق اصول سئو و منطبق بر استاندارد های روز دنیا تهیه می شوند. به همین علت می توانند کمک بزرگی برای بهبود رتبه سایت و سئو سایت باشند.

سفارش تولید محتوا

مهم‌ترین نکات در زمینه برون سپاری تولید محتوا :

 

محتوای ما چه محتوایی است؟

پیش از اینکه برای برون سپاری تولید محتوا اقدام نمایید باید نوع محتوای خود را مشخص کنید. محتوا انواع گوناگونی دارد و برای سایت ها و شبکه های اجتماعی این نوع محتوای متفاوت می باشد پس باید پیش از هرکاری نوع محتوای خود را مشخص نمایید. انواع مختلف محتوا عبارت‌است از: محتوای متنی، محتوای تصویری / عکسی، محتوای ویدیویی، محتوای صوتی، محتوای پوستر و اینفوگرافیک

زمان لازم برای تولید این محتوا چقدر باید باشد.

زمانی که نوع محتوای شما مشخص شود بر طبق نوع محتوا می توان زمان تخمینی مناسب برای فرآیند تولید محتوا را نیز محاسبه نمود. البته باید این نکته را به خاطر داشته باشید که تولید محتوا به صورت عادی امری می باشد زمان بر به همین علت باید زمان مناسب را برای شرکت های تولید کننده محتوا در اختیار آن‌ها قرار دهید تا محتوای مناسب و بهینه شده را به دست شما برسانند.

این زمان برای محتوای متنی و تصویری / عکسی کمتر می تواند باشد. برای محتوای های ویدیویی و صوتی و پوستر و اینفوگرافیک این زمان  بیشتر می تواند باشد. با تخمین زمان دقیق شما به آسانی می توانید برنامه ریزی های انتشار محتوا را برای سایت و شبکه های اجتماعی خود به خوبی انجام دهید تا بهترین بازخورد را داشته باشید.

هزینه تولید این محتوا چقدر است.

یکی از نکات مهم در برون سپاری تولید محتوا هزینه تولید محتوا می باشد. باید به این نکته اشاره شود که هزینه تولید محتوا بر طبق نوع محتوا متغیر است و از چند ده هزار تومان تا چند میلیون تومان می تواند فرق داشته باشد. بر طبق نوع محتوا و شرکتی که سفارش تولید محتوا را قبول نموده است شما باید هزینه مناسبی برای تولید محتوا بپردازید.

 

امیدوارم مقاله برون سپاری تولید محتوا چیست؟ که توسط تیم کارشناسی شرکت لحظه وب ارائه شده، مورد استفاده دوستان و عزیزانی که قصد برنامه نویسی و طراحی سایت و … را دارند قرار گرفته باشد.

شما می توانید سفارش تولید محتوا و طراحی سایت خود را از طریق شماره تلفن ۰۹۱۲۲۱۴۱۴۶۹ با ما در میان بگذارید. پیاده سازی طرح و ایده شما به بهترین شکل ممکن، مهم ترین هدف ما در شرکت لحظه وب است. همچنین می توانید برای دریافت مشاوره رایگان از متخصصین شرکت با ما در تماس باشید.

نظرات ( بدون دیدگاه )
author image
رضا جوادی
شنبه، 12 مهر 1397 ، در ساعت 4 بعد ظهر پاسخ

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.

author image
رضا جوادی
شنبه، 12 مهر 1397 ، در ساعت 4 بعد ظهر پاسخ

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.

author image
رضا جوادی
شنبه، 12 مهر 1397 ، در ساعت 8 بعد ظهر پاسخ

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد .