بازاریابی پیامکی چیست؟
4 سال پیش
بازاریابی پیامکی چیست؟

بازاریابی پیامکی چیست؟

در بازاریابی پیامکی شما به خاطر ارسال و دریافت پیامک می توانید یک ارتباط با مشتریان و کاربران خود ایجاد نمایید و رضایت بیشتر آن ها را کسب کنید. یا اینکه مشتری جدیدی به دست می آورید. چنانچه اصول بازاریابی پیامکی را به درستی رعایت نمایید، این روش از موثرترین و ارزانترین روش های بازاریابی و رونق کسب کار می باشد.

 پیامک بازاریابی

 

به‌طور خلاصه بازاریابی پیامکی یعنی جذب و نگه‌داشتن مشتری‌ها از طریق پیامک  ،کسب و کارها همواره به دنبال راهی برای ارتباط برقرار نمودن با مشتریان فعلی و بالقوه خود هستند؛ روشی که از نتابج خوب آن مطمئن باشند و به راحتی بتوانند آن را مدیریت نمایند. چه روشی بهتر و در دسترس‌تر از تبلیغات پیامکی موقعی که همه در طول شبانه روز گوشی موبایل از دستشان نمی‌افتد و هر لحظه همراهشان است؟

بر طبق تحقیقات انجام‌شده در دنیا حدود 93% از بزرگ‌سالان از یک دستگاه تلفن همراه استفاده می‌نمایند و 72% از آنها نیز به گوشی‌های هوشمند دسترسی دارند. به‌طور میانگین مردم 2 ساعت و 51 دقیقه از وقت روزانه خود را در موبایلشان می‌گذارنند.

 

مهمترین مزایای بازاریابی پیامکی چیست ؟

بازاریابی پیامکی از روش های نوین و کاربردی بازاریابی می باشد و مزایای بسیار فراوانی دارد که آن را به یکی از بهترین روش های بازاریابی تبدیل نموده است. از جمله مهمترین مزایای بازاریابی پیامکی را می توان به موارد زیر اشاره نمود :

ارسال سریع پیامک

در مقایسه با سایر شیوه های بازاریابی، ارسال پیامک از سرعت بسیار بالایی برخوردارمی باشد.

با استفاده از پنل ا اس ام اس شما متن پیامک خود را می توانید تنظیم نموده و با زدن کلید ارسال، پیامک های بی شمار خود را در زمانی بسیار کم به هزاران نفر برسانید.

مشاهده سریع پیامک های

میانگین زمان تحویل پیامک به تلفن مخاطبان کمتز از 10 ثانیه می باشد و همچنین نکته مهم تر این است که کاربران تلفن های همراه در طول روز چندیدن بار تلفن های خود را چک می نمایند.

 پیامک بازاریابی

ارتباط مستقیم با مخاطب ( ایجاد یک ارتباط دو طرفه )

تلفن های همراه تقریبا به طور دائم و در 7 روز هفته و به صورت 24 ساعت شبانه روز همراه کاربران است در نتیجه یک ارتباط مستقیم قوی را با بازاریابی پیامکی می توان به وجود آورد .

و با استفاده از لیست مخاطبین خودتان و یا بانک شماره های پنل اس ام اس با تک تک گیرندگان پیامک ارتباط مستقیم ایجاد نمود .

دریافت نظرسنجی ها پیامکی و بازخوردهای دقیق

بر اساس تحقیقات 31% از مخاطبان به نظر سنجی های پیامکی پاسخ می دهند .پس با استفاده از این امکان می توانید نتایج بسیار خوبی از مخاطبان و مشتریان خود به دست بیاورید.

سازگاری با انواع تلفن های همراه و سطح پوشش بالا

دریافت پیامک ها توسط مخاطبین با هر نوع گوشی و سیم کارتی ممکن می باشد و این نقطه قوت بازاریابی پیامکی نسبت به دیگر شبکه های اجتماعی است .

ارسال پیامک بازاریابی، ارزان و به صرفه

ارسال پیامک یکی از ارزانترین روش های تبلیغات و ارتباط مستمر با مشتری می باشد.
تبلیغات پیامکی نه فقط هزینه ی زیادی برای شما نخواهد داشت بلکه اگر روش صحیح آن را استفاده کرده باشید هزینه ارسال پیامک ها به سرعت به شما بر می گردد.

جذب مشتریان خودجوش

در صورت جذاب بودن پیامک های و پیشنهادات  شما از نظر مخاطبین، پیامک های شم توسط آن ها باز ارسال و بارها خوانده می شوند.

برای موفقیت در بازاریابی پیامکی و دریافت بهترین بازخورد از پیامک ها در گام اول باید یک پنل اس ام اس خوب و با کیفیت داشته باشید. پنل پیامکی باید همه امکانات سامانه پیامکی کار آمد را داشته باشد و جدیدترین بانک شماره ها را دارا باشد.

 

امیدوارم مقاله بازاریابی پیامکی چیست؟ که توسط تیم کارشناسی شرکت لحظه وب ارائه شده، مورد استفاده دوستان و عزیزانی که قصد طراحی کمپین تبلیغاتی و طراحی سایت و … را دارند قرار گرفته باشد.

 

 

شما می توانید سفارش طراحی کمپین تبلیغاتی و طراحی انواع سایت خود را از طریق شماره تلفن ۰۹۱۲۲۱۴۱۴۶۹ با ما در میان بگذارید. پیاده سازی طرح و ایده شما به بهترین شکل ممکن، مهم ترین هدف ما در شرکت لحظه وب است. همچنین می توانید برای دریافت مشاوره رایگان از متخصصین شرکت با ما در تماس باشید .

 

نظرات ( بدون دیدگاه )
author image
رضا جوادی
شنبه، 12 مهر 1397 ، در ساعت 4 بعد ظهر پاسخ

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.

author image
رضا جوادی
شنبه، 12 مهر 1397 ، در ساعت 4 بعد ظهر پاسخ

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.

author image
رضا جوادی
شنبه، 12 مهر 1397 ، در ساعت 8 بعد ظهر پاسخ

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد .