اهداف SMART چیست و مزایای هدف گذاری SMART
4 سال پیش
اهداف SMART چیست و مزایای هدف گذاری SMART

اهداف SMART چیست و مزایای هدف گذاری SMART

هدف گذاری SMART یا هوشمند در رشد و افزایش محبوبیت دیجیتال مارکتینگ تاثیر فراوانی داشته است. اهداف اسمارت امکان ایجاد یک تجربه شخصی‌تر برطبق علایق و سلایق کاربر را از طریق هوش مصنوعی فراهم می‌نماید. در این مقاله شما را با اهداف SMART آشنا خواهیم نمود.

 

هدف گذاری هوشمند

مزایای هدف گذاری SMART

هدف‌ گذاری اسمارت یک تجربه فردی‌تر برای بازدیدکنندگان صفحه فراهم می‌نماید.

مثلأ اگر از صفحه‌ای بازدید کنیم که به زبان مادری‌ مان نیست در بعضی مواقع گزینه ترجمه صفحه به زبان مادری‌ مان برطبق موقعیت مکانی که در آن قرار داریم ظاهر می‌گردد، این یعنی هدف‌ گذاری اسمارت.

محتوای هدف‌ گذاری شده فرصتی برای دسترسی به مخاطبان همراه با یک تجربه شخصی فراهم می‌نماید.این تجربه خرید که سفارش دوباره را به یک فرآیند سریع و مطلوب تبدیل می نماید مثال دیگری از هدف‌ گذاری اسمارت  می باشد .

 

هدف‌ گذاری اسمارت چیست؟

هدف‌ گذاری اسمارت علایق مرورگرهای اینترنتی را با استفاده از هوش مصنوعی (AI) پیش‌بینی می‌نماید. این تکنولوژی از این پیش‌بینی‌ها برای ارائه پیشنهادات محتوا استفاده می نماید. استفاده از هدف‌گذاری مصنوعی یک تجربه شخصی‌تر به مخاطبان عرضه می‌کند و شما را قادر می کند تا دسترسی‌تان را افزایش دهید.

محتوای هوشمند در حقیقت نسخه‌های مختلفی از محتوا را برطبق معیارهای قبلی که برای مخاطبانتان تنظیم  نمودید نمایش می‌دهد. به طور کلی محتوای هوشمند قوانینی را برای محتوا تنظیم می‌نماید – مثلأ ممکن است یک فرم هوشمند بسازید تا بازدیدکنندگان سایتتان مجبور نباشند به یک سئوال دوبار جواب دهند.

هنگامی از قوانین محتوای هوشمند استفاده می‌نمایید و آن‌ها را برای مخاطبانتان اعمال می‌کنید آن‌ها اولین قانونی که وضع کنید را رعایت می‌کنند و برای هریک از قوانینی که وضع می‌کنید می‌توانید متن را پیش از انتشار مشاهده نمایید.

 

هدف گذاری هوشمند

قوانین هوشمند( هدف گذاری SMART ) دیگری که در یک CRM مشاهده می‌کنید عبارتند از:

۱.نوع دستگاه

این قانون هوشمند شما را قادر می‌کند تا محیطی را تنظیم نمایید که مخاطبانتان در آن دیده می‌شوند – موبایل، تبلت یا دسکتاپ. همیشه می‌توانید این محیط را بعد از وضع این قانون هوشمند( هدف گذاری هوشمند ) بازبینی کنید.

۲.منبع ارجاع

ا توجه به روشی که بازدیدکنندگان سایت را پیدا نموده‌اند مخاطبان براساس سایتی که از آن آمده‌اند فرمول‌بندی می گردند.

۳.زبان مورد نظر

با این قاعده کاربر می‌تواند محتوای صفحه وب را براساس زبانی که در مرورگرش انتخاب کرده مشاهده کند.

۴.عضویت در فهرست مخاطبان

با وضع این قانون هوشمند یک مخاطب در پایگاه داده‌تان برطبق فهرستی که در آن قرار دارد محتوا را مشاهده می‌نمایدد.  مثلا اگر این قانون هوشمند ( هدف گذاری SMART ) را وضع کنید که تنها بازدیدکنندگانی که در فهرست « افراد واجد شرایط بازاریابی » قرار دارند بتوانند آن را مشاهده نمایند فقط مخاطبان در آن فهرست می‌توانند این محتوا را ببینند.

۵.مرحله سبک زندگی

این مرحله محتوای مربوطه را بر طبق مرحله سبک زندگی مخاطبان نمایش می‌دهد.

 

امیدوارم مقاله اهداف SMART چیست و مزایای هدف گذاری SMART  که توسط تیم کارشناسی شرکت لحظه وب ارائه شده، مورد استفاده دوستان و عزیزانی که قصد طراحی کمپین تبلیغاتی و طراحی سایت و … را دارند قرار گرفته باشد.

شما می توانید سفارش طراحی کمپین تبلیغاتی و طراحی انواع سایت خود را از طریق شماره تلفن ۰۹۱۲۲۱۴۱۴۶۹ با ما در میان بگذارید. پیاده سازی طرح و ایده شما به بهترین شکل ممکن، مهم ترین هدف ما در شرکت لحظه وب است. همچنین می توانید برای دریافت مشاوره رایگان از متخصصین شرکت با ما در تماس باشید .

نظرات ( بدون دیدگاه )
author image
رضا جوادی
شنبه، 12 مهر 1397 ، در ساعت 4 بعد ظهر پاسخ

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.

author image
رضا جوادی
شنبه، 12 مهر 1397 ، در ساعت 4 بعد ظهر پاسخ

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.

author image
رضا جوادی
شنبه، 12 مهر 1397 ، در ساعت 8 بعد ظهر پاسخ

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد .