افزایش رتبه سئو سایت
4 سال پیش
افزایش رتبه سئو سایت

افزایش رتبه سئو سایت

افزایش رتبه ارگانیک وب سایت بهترین شیوه جذب کاربران می باشد . در این مقاله به معرفی بازاریابی ارگانیک به منظور افزایش رتبه سئو سایت  می پردازیم ، ما با شیوه های گوناگونی از نتایج گوگل نمونه برداری نموده ایم و خوشبختانه گوگل هم بر یک اصل استوار می باشد و آن ارائه بهترین اطلاعات به بازدیدکننده است . افزایش ورودی ارگانیک وب سایت شما بستگی به شیوه های گوناگونی دارد که کاربران را به دنبال هدف اصلی شان هدایت نماید .

 

 رتبه سئو سایت

 

اگر شما مطالب آموزشی در باره طراحی وب سایت را ارائه می نمایید باید مطالب تازه و نابی را برای ارائه منتشر نمایید و از تکرار موضوعات گوناگون خوداری نمایید . کاربر شما دوست دارد در کمترین زمان ممکن به بهترین نتیجه برسد . در نتیجه همیشه تولید یک متن بلند و طولانی بهترین نیست .در  حال حاضر تولید ویدئو های فانتزی و کارتونی کاری چندان ساده هم نیست ولی یکی دیگر از بهترین روش ها جهت افزایش رتبه وب سایت( افزایش رتبه سئو سایت ) شما تولید ویدئو های انیمیشنی می باشد . در این نوع کار در حدود 1 دقیقه با ایجاد یک متن بسیار ساده و کوتاه و با موزیکی تاثیر گذار می توان بیشترین تاثیر را روی بیننده گذاشت . دیگر دوران تولید محتوای کیلویی گذشته و باید فکری برای جذب مشتریان واقعی خود نمایید.

 

 رتبه سئو سایت

شبکه های اجتماعی از دیگر ارکان مهم در افزایش رتبه وب سایت ها ( افزایش رتبه سئو سایت )می باشند طبیعی است که لینکی از وب سایت شما که در شبکه های اجتماعی منتشر گردد بیانگر فعالیت شماست و هر اندازه از طرف دیگران بازنشر شود هم موجب می شود بهتر دیده شدن آن خواهد شد. از نگاه موتورهای جستجو فرقی بین وب سایتی که هیچ فعالیتی در شبکه های اجتماعی ندارد با نمونه مشابهه ای که روزانه در حال تولید محتوای یکتا و تازه است باید باشد . روزانه سیل عظیمی از کاربران در شبکه های اجتماعی حضور دارند و با فالو نمودن شما به منبع اصلی و محل کسب و کار آنلاین یعنی وب سایت شما هدایت  می شوند و از این فعالیت روزانه خیلی خیلی تاثیر گذار می باشد .

 

 رتبه سئو سایت

 

ولی مهم تر از اینکه تعداد بالایی وارد سایت شما گردند بهتر نیست که مشتریان خالص را جذب نمود ؟ قطعا این را مشاهده خواهید نمود که حتی نرخ فروش شما نیز افزایش می یابد و با پرسش و پاسخ های تخصصی روبرو می شود که این سبب بالاتر رفتن رتبه سایت شما نیز  می شود . از نظر من یکی از بهترین شیوه هایی که می توان مشتری خالص را بدست آورد تولید محتوای بصری ناب می باشد شما این کار را با پاورپویت هم می توانید ارائه نمایید . نسخه های بالای 2016 پاورپوینت امکان خروجی گرفتن ویدئویی از اسلایدها را به شما می دهد با کمی دقت و حوصله یک ویدئو 1 دقیقه ای جذاب درست نمایید و آن را در شبکه های انتشار ویدئو و .. منتشر نمایید خواهید دید که خیلی سریع تر به نتیجه خواهید رسید و در مرور زمان مشتریان وفادار زیادتری را نسبت به تلاش های بیهوده مثل انتشار محتوای تکراری بدست خواهید آورد.
بنابر این بهتر است نگرش خود را نسبت به جذب مخاطب تغییر دهید تا گوگل هم به شما نمره مثبت ( افزایش رتبه سئو سایت )دهد.

جمع بندی :

  • به تولید محتوای ویدئویی و بصری مهاجرت نمایید.
  • از تولید محتوای تکراری خوداری گردد.
  • در شبکه های اجتماعی مطالب درخور کاربران حقیقی را منتشر نمایید.
  • وب سایت خود را از دید فنی بهینه سازی نمایید.
  • با تولید ایده ها و محتوای جذاب مشتریان خالص را بدست آورید.

 

 رتبه سئو سایت

 

امیدوارم مقاله افزایش رتبه سئو سایت که توسط تیم کارشناسی لحظه وب ارائه شده، مورد استفاده دوستان و عزیزانی که قصد ورود به دنیای برنامه نویسی و طراحی سایت را دارند قرار گرفته باشد.

 

 

 

در صورت داشتن هرگونه سوال و یا پیشنهادی، از طریق شماره تلفن ۰۹۱۲۲۱۴۱۴۶۹ با ما در تماس باشید.

نظرات ( بدون دیدگاه )
author image
رضا جوادی
شنبه، 12 مهر 1397 ، در ساعت 4 بعد ظهر پاسخ

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.

author image
رضا جوادی
شنبه، 12 مهر 1397 ، در ساعت 4 بعد ظهر پاسخ

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.

author image
رضا جوادی
شنبه، 12 مهر 1397 ، در ساعت 8 بعد ظهر پاسخ

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد .