افزایش بازدید سایت با روش های جدید
3 سال پیش
افزایش بازدید سایت با روش های جدید

افزایش بازدید سایت با روش های جدید

افزایش بازدید سایت یکی از مهم ترین کارهایی می باشد که هر صاحب سایتی باید به آن توجه کند. در حقیقت اگر شما صاحب هر کسب و کار آنلاینی می باشید باید در صدد افزایش بازدید سایت خود باشید. نوع خدمات و محصولاتی را که ارائه می نمایید، اهمینی ندارد در هر صورت باید به فکر بالا بردن بازدید سایت تان باشید. کاملا مشهود است که ترافیک هر سایتی جزئی از سرمایه آن می باشد.

 

 

هر چقدر که وب سایت شما از هر نظر عالی باشد تا زمانی که نتوانید ترافیک واقعی دریافت نمایید بی فایده است و هیچ سودی برای شما در پی نخواهد داشت . به دلیل نداشتن ترافیک کافی بسیاری از کسب و کارهای آنلاین موفق نیستند. همین حالا وب سایت هایی هستند که از هر لحاظی با کیفیت می باشند اما مشکل اصلی آن ها دیده شدن است. درحقیقت مدیران این سایت ها در  شان ناتوان می باشند و نمی توانند به خوبی روزانه ترافیک واقعی و هدفمندی را روانه سایت خود نمایند.

 

در این مقاله می خواهیم روش هایی را به شما معرفی نماییم تا به آسانی بتوانید ترافیک واقعی و هدفمندی را به سایت خود جذب کنید. شیوه هایی که در این مقاله ذکر می شود اکثرا بر پایه تولید محتوای هدفمند می باشند و هر کدام به تنهایی می تواند چندین برابر بازدید سایت شما را بالا ببرد. تنها کافی است به آن ها عمل نمایید تا از جذب ترافیک هدفمند بالا لذت ببرید.

 

 بالا بردن ترافیک سایت

روش های جدید افزایش بازدید سایت  :

  • نوشتن مقالات پر بازدید
    نخستین روشی که سبب افزایش بازدید سایت شما می باشد نوشتن مقالاتی است که در عرصه کاری شما طرفدار زیادی دارند.
  • نوشتن مقالات طولانی (آسمان خراش)
    یکی از بهترین روش ها برای افزایش بازدید سایت استفاده از مقالات آسمان خراش می باشد.
  • تولید و انتشار ای بوک های ویروسی
    نوشتن یک کتاب الکترونیکی یا ای بوک اصلا کار دشواری نیست. به آسانی می توانید این کار را انجام دهید. شما می توانید دقیقا همان مقالاتی که در سایت خود منتشر می نمایید و برای شما ارزشمند است را به کتاب الکترونیکی تبدیل کرده و دوباره منتشرشان کنید.
  • تولید و انتشار ویدیو
    ویدیو ها همواره محبوب ترین فرمت محتوایی بوده اند و تاثیر بیشتری را روی مخاطبان می گذارند. برای تولید ویدیو هم اصلا کار سختی در پیش ندارید.
  • برگزاری رویدادهای رایگان
    یکی دیگر از راه های موثر در افزایش بازدید سایت برگزاری رویدادهای رایگان و آفلاین می باشد. مثلا وبینار آفلاین برگزار کرده و در سایت های اشتراک رویداد ها به صورت رایگان قرار دهید.
  • تولید و انتشار فایل های صوتی
    تولید فایل های صوتی یا پادکست هم کار خیلی ساده ای است. کافی است مقالات سایت خود را به صوت تبدیل نمایید.
  • همکاری در فروش خدمات و محصولات
    همکاری در فروش یکی از بهترین شیوه های افزایش بازدید سایت می باشد.
  • پست مهمان و انتشار مقاله در دیگر سایت ها
    به دلیل اینکه در حال حاضر محتوا حرف اول را در وب می زند و تولید محتوای با کیفیت هم کمی مشکل شده است و خیلی از سایت ها در این زمینه ناتوان می باشند، سایت های زیادی مشتاقانه از شما برای تولید محتوای شان استقبال می نمایند.
  • تبادل لینک با همکاران
    یکی از بهترین روش های افزایش بازدید واقعی سایت تبادل لینک با همکاران حیطه کاری تان می باشد . البته منظور از تبادل لینک همان تبادل محتوا یا رپورتاژ است.
  • فعالیت در شبکه های اجتماعی
    فعالیت در شبکه های اجتماعی پر طرفدار کشورمان نیز از دیگر راه های افزایش بازدید سایت بشمار می رود .

 

امیدوارم مقاله افزایش بازدید سایت با روش های جدید که توسط تیم کارشناسی شرکت لحظه وب ارائه شده، مورد استفاده دوستان و عزیزانی که قصد برنامه نویسی و طراحی سایت و … را دارند قرار گرفته باشد.

 

 

شما می توانید سفارش طراحی انواع سایت خود را از طریق شماره تلفن ۰۹۱۲۲۱۴۱۴۶۹ با ما در میان بگذارید. پیاده سازی طرح و ایده شما به بهترین شکل ممکن، مهم ترین هدف ما در شرکت لحظه وب است. همچنین می توانید برای دریافت مشاوره رایگان از متخصصین شرکت با ما در تماس باشید

نظرات ( بدون دیدگاه )
author image
رضا جوادی
شنبه، 12 مهر 1397 ، در ساعت 4 بعد ظهر پاسخ

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.

author image
رضا جوادی
شنبه، 12 مهر 1397 ، در ساعت 4 بعد ظهر پاسخ

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.

author image
رضا جوادی
شنبه، 12 مهر 1397 ، در ساعت 8 بعد ظهر پاسخ

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد .