آموزش طراحی سایت با html
4 سال پیش
آموزش طراحی سایت با html

آموزش طراحی سایت با html

HTML در واقع مخفف Hyper Text Markup Language که زبان پایه ی طراحی صفحات وب می باشد است .این زبان یک زبان نشانه گذاری می باشد یعنی html ( طراحی سایت با html )از یکسری تگ ها و بلوک ها تشکیل گشته است. فرض کنید یک ساختمان دارای یک اتاق و یک پذیرایی و یک آشپزخانه می باشد. دقیقا نقش html در طراحی صفحات وب ، پیاده سازی طرح کلی و نقشه کلی صفحات وب می باشد.

 

طراحی سایت با html

 

با توجه به روند روزافزون پیشرفت طراحی سایت و مشاغل اینترنتی ضرورت داشتن یک وب سایت شخصی هر روزه بیش از پیش دیده می شود. با توجه به این جهت شرکت لحظه وب سعی بر آن دارد که هر روزه اطلاعات بیشتری در اختیار عموم کاربران قرار دهد. تا اشخاص با آگاهی کامل از پیشرفت های دنیای اینترنت، طراحی سایت و کسب و کار در مسیر پیشرفت هر چه بیشتر در زمینه ی کاری خود گام بردارند. با توجه به این موضوع در این آموزش طراحی سایت سعی شده تا آموزش هایی مرتبط با طراحی سایت با Html در دسترس شما عزیزان قرار گیرد.

طراحی سایت با html  یکی از زبان های طراحی سایت می باشد که نیازی به نرم افزار یا محیط های برنامه نویسی ویژه ای ندارد. هرچند در دوره های پیشرفته تر برای حجم کاری بیشتر طراحان سایت  از نرم افزارهای پیشرفته تری می توانند استفاده  کنند. ولی در ابتدا از ابزارها و نرم افزارهای پیش فرض ویندوز نیز می توان استفاده کرد. به این صورت که کدها و تگ های دستوری طراحی سایت را در یک فایل نوشتاری، یک Notepad ساده، نوشته و ذخیره کنید. سپس پسوند این فایل را به پسوند Html تغییر دهید تا صفحه ی نوشتاری شما به صفحه ی اینترنتی تغییر یابد.

 

طراحی سایت با html

آموزش HTML( طراحی سایت با html )

زبان HTML یک زبان نشانه گذاری است که شما با استفاده از آن  قسمت های گوناگون را می توانید تفکیک کنید. با استفاده از این ویژگی HTML می توانید یک صفحه را به بخش های گوناگون که مشخصه های متفاوتی دارند تفکیک کنید. شما با آموزش HTML  با تگ های گوناگون می توانید آشنا شوید و آنها را در صفحات خود استفاده کنید. یادگیری HTML کار سختی نیست و شما می توانید با استفاده از آموزش ها این زبان را به صورت صفر تا صد فرا بگیرید.

 

طراحی سایت با html

آیا html  به پیش زمینه نیاز دارد؟

می توان در جواب به این سوال  گفت خیر. زیرا  آموزش html را هر شخصی که آشنایی اولیه با کامپیوتر داشته باشد می تواند یاد بگیرد. آموزش html نخستین قدم در مسیر یادگیری طراحی صفحات وب بشمار می رود .همه  سایته ایی که شما در اینترنت می بینید با استفاده از html طراحی گشته اند.

 

وقتی که شما شروع به آموزش زبان HTML می نمایید علاوه بر توانایی ایجاد تغییرات در صفحات وب ، در امر سئو ( SEO ) نیز می توانید  خیلی موفق شوید . امکان تفکیک پذیری توسط HTML به ما این کمک را می کند که ما  با استفاده از آموزش HTML صفحات وب خود را بتوانیم به خوبی بخش بندی نماییم. این کار به ربات گوگل کمک می نماید تا بهتر صفحه ما را ایندکس کند.

 

طراحی سایت با html

وضعیت بازار کار html ( طراحی سایت با html ) چطور  است؟

در حال حاضر صرف یادگیری html نمی تواند موفقیت ما را در ورود به بازار کار تضمین نماید. زیرا یادگیری html بدون دانش  دیگر زبان های لازم ، به تنهایی کاری از پیش نمی برد. از این  جهت با استفاده از آموزش های لحظه وب علاوه بر آموزش html به یادگیری همه زبان های لازم جهت ورود به بازار کار به پردازید.

html از زبان های سمت کاربر بشمار می رود ، بر خلاف Asp.net و یا PHP که از زبان های سمت سرور می باشند.

امیدوارم مقاله آموزش طراحی سایت با html که توسط تیم کارشناسی شرکت لحظه وب ارائه شده، مورد استفاده دوستان و عزیزانی که قصد برنامه نویسی و طراحی سایت و … را دارند قرار گرفته باشد.

 

پیاده سازی طرح و ایده شما به بهترین شکل ممکن، مهم ترین هدف ما در شرکت لحظه وب است. همچنین می توانید برای دریافت مشاوره رایگان از متخصصین شرکت با ما در تماس باشید.شما می توانید برای سفارش ،طراحی انواع سایت  ، عکس برداری صنعتی ،طراحی و برنامه نویسی اپلیکیشن آندروید و … خود از طریق شماره تلفن های زیر با ما در تماس باشید:

 

شماره تلفن همراه 09122141469

شماره تلفن دفتر :01132365968

آدرس دفتر بابل :خیابان شریعتی معلم4 نبش نیمای 6

 

 

نظرات ( بدون دیدگاه )
author image
رضا جوادی
شنبه، 12 مهر 1397 ، در ساعت 4 بعد ظهر پاسخ

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.

author image
رضا جوادی
شنبه، 12 مهر 1397 ، در ساعت 4 بعد ظهر پاسخ

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.

author image
رضا جوادی
شنبه، 12 مهر 1397 ، در ساعت 8 بعد ظهر پاسخ

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد .