آموزش سئوی فروشگاه اینترنتی با افزونه WooCommerce All in One SEO Pack
5 سال پیش
آموزش سئوی فروشگاه اینترنتی با افزونه WooCommerce All in One SEO Pack

آموزش سئوی فروشگاه اینترنتی با افزونه WooCommerce All in One SEO Pack

ما در این مقاله می خواهیم سئوی فروشگاه اینترنتی را به کمک یک افزونه ویژه برای ووکامرس تامین کنیم. نام این افزونه، افزونه WooCommerce All in One SEO Pack است که برای وب سایت وردپرسی نیز به گونه‌ای دیگر موجود بود.

 

افزونه سئو فروشگاه اینترنتی

افزونه WooCommerce All in One SEO Pack

وقتی وب سایتی را راه اندازی می‌کنیم اولین چیزی که برای پیشرفت آن به نظرمان می‌آید بهینه‌سازی است. بله با سئو می‌توانیم قدم های زیادی از سایر وب سایت‌ها جلو باشیم. حال که وب سایت وردپرسی داریم قطعا روش کار را بارها با هم مرور کرده‌ایم و می‌دانیم که برای سئوی وردپرس اولین گام نصب افزونه Yoast SEO است. البته که فاکتورهای مهم دیگر یا افزونه‌های دیگری نیز هستند که عملیاتی را انجام می‌دهند و از آن‌ها حتما باید در کار خود استفاده نماییم. البته اگر حرفه‌ای بودن برایتان مهم است! سوال مهمی که اینجا در ذهن همه ما ممکن است خطور کند این است که پس تکلیف فروشگاه اینترنتی چه می‌شود؟ وب سایت ما یک سایت معمولی نیست؛ ما یک فروشگاه اینترنتی داریم! چگونه می‌توانیم سئوی فروشگاه اینترنتی را تامین کنیم؟ اصلا جای نگرانی نیست، در این مقاله قرار است در همین زمینه با هم صحبت کنیم و مطمئنا نتایج جالبی را مشاهده می‌نماییم.

سئوی فروشگاه اینترنتی

همه ما آگاهیم در وردپرس می‌توان یک فروشگاه اینترنتی قدرتمند راه‌اندازی کرد که فقط با نصب افزونه ووکامرس امکان‌پذیر است. اینکه چطور می‌توانید این فروشگاه اینترنتی را ایجاد کنید پیشنهاد می‌کنم حتما آموزش ووکامرس را مرحله به مرحله جلو بروید تا به نتیجه دلخواه برسید. اما برای مبحث اصلی ما که سئوی فروشگاه اینترنتی است باید چه انجام دهیم؟

افزونه Yoast SEO که جزء محبوب‌ترین افزونه‌های وردپرس است و هر کسی که درباره سئوی وردپرس صحبت می‌کند، در نهایت به سمت این افزونه رهسپار می‌شود. برای فروشگاه اینترنتی و صفحات محصول نیز گزینه کاملا استاندارد و قابل استفاده‌ای است. اما این بدان معنا نیست که چنین افزونه‌ای برای سئوی فروشگاه اینترنتی شما کافیست! خیر اینگونه نیست.  فاکتورهای اساسی برای سئوی فروشگاه اینترنتی وجود دارند که باید در نظر داشت و رعایت کرد اما در کنار آن حتما از افزونه‌های سئو نیز باید کمک گرفت.

افزونه WooCommerce – All in One SEO Pack

این افزونه اختصاصی برای سئوی فروشگاه ووکامرسی ساخته شده است اما باید در نظر بگیرید که پیش از نصب و فعال سازی این افزونه، باید اول افزونه All in one seo pack را نصب کنید و بعد این افزونه را نصب کنید. در واقع از آن دست افزونه‌هاییست که نیازمند نسخه اصلی خود است و به کمک آن پشتیبانی می‌گردد.

نصب و راه‌اندازی افزونه

اکنون نوبت به آن رسیده که افزونه woocommerce all in one seo pack را نصب و فعال نماییم . این افزونه خود تنظیمات خاصی ندارد و با تنظیمات افزونه all in one seo pack کار می‌کند.کافیست که به قسمت محصولات برویم و ویرایش محصول را بزنیم.

 

عنوان محتوای خود را وارد نمایید، بعد توضیحاتی برای محصول بنویسید که کاراکترهای آن استاندارد باشند، بعد از آن هم می‌توانید کلمات کلیدی را برای محصول وارد نمایید که در موتورهای جستجو شناسایی شوید و آن‌ها را با کاما (,) از هم جدا کنید. بقیه گزینه‌ها نیز مربوط به بعضی صفات و برچسب فهرست‌ها است. می‌توانید این قسمت‌ها را نیز مطابق با نوع صفت، عنوانی را برای آن در نظر بگیرید و از طرفی برچسب خاصی را برایش تعریف نمایید.

بعلاوه اگر می‌خواهید محصولی از نگاه گوگل مخفی ماند می‌توانید گزینه “Disable Product” را علامت بزنید.

نتیجه نهایی

چنانچه می‌خواهید قدمی در جهت سئوی فروشگاه اینترنتی بردارید، می‌توانید در گام اول از افزونه‌هایی مثل Yoast SEO کمک بگیرید و هیچ فرقی ندارد ولیاگر تمایل دارید کمی شخصی‌ سازی کنید و دقیقا افزونه‌ای را نصب نمایید که برای فروشگاه اینترنتی شما باشد می‌توانید از woocommerce all in one seo استفاده کنید. تنظیمات فوق‌العاده ساده‌ای دارد و به راحتی می‌توانید با آن کار کنید.

 

امیدوارم مقاله آموزش سئوی فروشگاه اینترنتی با افزونه WooCommerce All in One SEO Pack که توسط تیم کارشناسی لحظه وب ارائه شده، مورد استفاده دوستان و عزیزانی که قصد ورود به دنیای برنامه نویسی و طراحی سایت را دارند قرار گرفته باشد.در صورت داشتن هرگونه سوال و یا پیشنهادی، از طریق شماره تلفن ۰۹۱۲۲۱۴۱۴۶۹ با ما در تماس باشید.

 

نظرات ( بدون دیدگاه )
author image
رضا جوادی
شنبه، 12 مهر 1397 ، در ساعت 4 بعد ظهر پاسخ

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.

author image
رضا جوادی
شنبه، 12 مهر 1397 ، در ساعت 4 بعد ظهر پاسخ

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.

author image
رضا جوادی
شنبه، 12 مهر 1397 ، در ساعت 8 بعد ظهر پاسخ

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد .