مزیت های PHP در طراحی وب سایت
4 سال پیش
مزیت های PHP در طراحی وب سایت

مزیت های PHP در طراحی وب سایت

د ر حال حاضر مردم از اینترنت برای دست یابی به اهداف خود استفاده می نمایند (از تفریحات گرفته تا کسب و کار ها). php ( مزیت های PHP در طراحی وب سایت ) یک زبان برنامه نویسی سمت سرور می باشد که علت استفاده از آن طراحی وب سایت هایی با درجه کیفیت عالی است. البته php مزایای فراوانی دارد که در ادامه شرح خواهیم داد. معمولا اشخاصی برای طراحی وب سایت از زبان برنامه نویسی php استفاده می کند که به دنبال وب سایتی داینامیک و پر سرعت می باشند. در سال 1995 زبان php به یک انتخاب محبوب نزد توسعه دهندگان تبدیل گشت. امروزه نزدیک به 80 درصد وب سایت ها و استارت آپ های بزرگ از آن استفاده می نمایند.

 

مزیت-های-PHP-در-طراحی-وب-سایت.png مارس 28, 2020 27 KB 1024 در 540 پیکسل ویرایش تصویر پاک کردن‌ برای همیشه نشانیعنوانناممتن جایگزینتوضیح بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *  تنظیمات نمایش پیوست

 

بعضی از این شرکت ها عبارتند از: گوگل، فیسبوک، توئیتر، یاهو، ویکی پدیا، لینکد این، وردپرس و غیره. امروزه میلیون ها وب سایت در حال توسعه و فعالیت می باشند.  ولی چرا طراحی وب سایت با استفاده از php تا این اندازه محبوب می باشد ؟ اگر فکر می کنید به دلیل اوپن سورس بودن آن است، اشتباه می کنید. البته، این یکی از دلایل می باشد، ولی برای متقاعد کردن مردم از استفاده از آن کافی نمی باشد. مزایای دیگری نیز هستند که افراد را نسبت به آن جذب می نمایند. پس ، اجازه دهید نگاهی به برخی از مهمترین دلایل استفاده از PHP ( مزیت های PHP در طراحی وب سایت ) در خدمات طراحی وب سایت بیاندازیم.

 PHP در طراحی وب سایت

در آخرین نسخه php چه امکاناتی اضافه گشته است؟

  • پشتیبانی گسترده برای برنامه نویسی شی گرا
  • بهبود پشتیبانی از MySQL و امکانات جدیدی که به آن افزوده شده است.
  • ابزارهای جدید برای خواندن و تغییر اسناد XML در Extension SimpleXML
  • مکانیسم ذخیره سازی در سمت سرور جاسازی شده با SQLite
  • ماژول مدیریت خطای جدید
  • امکانات جدید برای پیاده سازی SOAP
  • مدیریت داده ها از طریق تکرار کننده ها

 PHP در طراحی وب سایت

بررسی مزیت های PHP در طراحی وب سایت

آسان بودن: php در مقایسه با دیگر زبان ها یک زبان برنامه نویسی سمت سرور بسیار راحت است. همچنین، اگر شما با سینتکس C یا Perl آشنا می باشید ، PHP را به آسانی و سریع خواهید آموخت.

کنترل: در حالی که زبان های دیگر به اسکریپت های طولانی نیاز دارند، PHP  همان کار را در چند خط کد می تواند انجام دهد. شما حداکثر کنترل را روی طراحی وب سایت خود دارید. در ضمن هر زمان که می خواهید تغییرات ایجادنمایید، به راحتی ویرایش مورد نظر خود را می توانید انجام دهید.

هزینه: همانگونه که می دانید، php منبع باز می باشد، هزینه آن رایگان است. شما  به خرید نرم افزار گران قیمت برای آن نیاز ندارید. وب سایت شما با کمترین هزینه توسعه می یابد.

کارآمدی: همانگونه که می دانید، شما عملکرد وب سایت ساخته شده با php را می توانید افزایش دهید.

دسترسی به پشتیبانی: php توسط تعداد فراوانی از مردم مورد استفاده قرار گرفته است. شما به انجمن ها و فروم های فراوانی دسترسی دارید که می توانید برای برطرف کردن مشکلات طراحی وب سایت خود از آن ها کمک بگیرید. بنابراین، شما نباید نگران باشید که در جایی گیر خواهید نمود.

 

 PHP در طراحی وب سایت

 

بستر های نرم افزاری مستقل: ویندوز، MacOS، لینوکس یا یونیکس؟ php از همه مرورگرهای بزرگ وب پشتیبانی می نماید.

سرعت: PHP از حافظه خود استفاده می نماید، پس بار کاری سرور و زمان بارگذاری به طور خودکار کاهش می یابد، که به سرعت پردازش سریع تر کمک می کند. در نتیجه، زمانی که به برنامه های وب مثل فروشگاه های اینترنتی و یا CRM می رسد، زمان توسعه را کاهش می دهد.

امنیت سایت: استفاده از زبان برنامه نویسی php یکی از روش های امن برای توسعه وب سایت ها و برنامه های کاربردی وب می باشد. این زبان به عنوان یک لایه امنیتی برای محافظت در مقابل ویروس ها و تهدیدات استفاده می گردد.

تست شده، اثبات شده و قابل اعتماد است: همان طور که php برای میلیون ها نفر بیش از 2 دهه مورد استفاده قرار گرفته است،امکانات آن مورد آزمایش و اثبات قرار گرفته و در نتیجه بیشترین توسعه دهندگان آن را مورد اعتماد قرار داده اند.

امیدوارم مقاله مزیت های PHP در طراحی وب سایت که توسط تیم کارشناسی لحظه وب ارائه شده، مورد استفاده دوستان و عزیزانی که قصد ورود به دنیای برنامه نویسی و طراحی سایت را دارند قرار گرفته باشد.

 

 

 

 

 

در صورت داشتن هرگونه سوال و یا پیشنهادی، از طریق شماره تلفن ۰۹۱۲۲۱۴۱۴۶۹ با ما در تماس باشید.

نظرات ( بدون دیدگاه )
author image
رضا جوادی
شنبه، 12 مهر 1397 ، در ساعت 4 بعد ظهر پاسخ

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.

author image
رضا جوادی
شنبه، 12 مهر 1397 ، در ساعت 4 بعد ظهر پاسخ

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.

author image
رضا جوادی
شنبه، 12 مهر 1397 ، در ساعت 8 بعد ظهر پاسخ

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد .