لوگوی موثر

لوگوی تاثیرگذار باید چه ویژگی هایی داشته باشد؟

لوگوی تاثیرگذار باید چه ویژگی هایی داشته باشد

لوگو ( لوگوی تاثیرگذار )نماد کسب و کار و فعالیت شما است ، شما را با لوگوی شما می شناسند ، به صورتی که هر جا لوگوی شما را هر شخصی مشاهده نماید ، هر چه از شما در ذهنش باشد ، به طور مثال : زمینه کاری ، اطلاعات ، محصولات و از این قبیل موارد را به خاطر خواهد آورد ، پس کسب و کار خود را با استفاده از لوگوی خاصی مطرح نمایید تا هر موقع که دیده شد ، همه شما را به یاد بیاورند .

 

 

لوگوی موثر

 

تلاش کنید به صورتی لوگوی خود را طراحی نمایید که برایتان هدفمند باشد ، به یاد داشته باشید که لوگو کسب و کار یا شرکت یا حتی سازمان شما را معرفی می نماید ، با ساخت یک لوگوی تاثیرگذار قابل اعتماد شوید ، یکی دیگر ازمشخصه های لوگو این می باشد که به فعالیت شما هویت می بخشد ، مطمئن باشید اگر کسب و کارتان لوگوی تاثیرگذار ی نداشته باشد ، لطمه زیادی خواهید دید زیرا نبود لوگو کاملا احساس می گردد .

چه نوع طراحی لوگویی مناسب است ؟

اصلا نمی توان طراحی لوگو را موضوعی ساده در نظر گرفت ، این موضوع حیطه بسیار گسترده ایی دارد ، تا به امروز لوگوهای بسیار فراوانی طراحی شده است ، هر کدام از انها به نحوی ساخته شده و تکنیک های ویژه ای در آن به کار گرفته شده است .

به طور کلی 4 نوع تکنیک در طراحی لوگو( لوگوی تاثیرگذار ) وجود دارد :

  • طراحی لوگوهای عکس دار یا آیکون ها
  • طراحی لوگوهای متن دار یا تایپوگرافی
  • طراحی لوگو حرف نماد یا مونوگرام
  • طراحی لوگوهای عکس و متن دار یا ترکیبی

لوگوی موثر

 

طراحی لوگو های عکس دار

تصاویر همواره در حافظه می مانند ، اگر طرحی داشته باشید که عکسی زیبایی داشته باشد ، دیگر نیازی به نوشته نخواهید داشت ، طرح ها گرافیکی نیز به خوبی در ذهن ما می مانند ،

 

لوگوی تاثیر گذار متنی

سلیقه بیشتر مردم دنیا طرح های ساده اما خاص می باشد ، می توانید با یک متن زیبا و گرافیکی تاثیر بسیار زیادی بر ذهن مردم بگذارید ، شرکت های بزرگی از این روش استفاده نموده اند ، یاهو ، گوگل ، فیس بوک و دیگر شرکت هایی که در این زمینه کم نیستند ، این طرح ها خوانا و زیبا هستند ، البته کمی با لوگوهای دیگر فرق دارند ، این روش طراحی لوگو برای کسب و کارهایی که برند می باشند و این موضوع برایشان مهم است مورد استفاده قرار می گیرد .

 

طراحی لوگو حرف نماد ( مونوگرام )

این مدل لوگو ها با استفاده از حروف اول یا چند حرف از برند خود به صورت ترکیبی طراحی می گردند ، نمونه های بسیار فراوانی از این نوع لوگو وجود دارد ،مثل : Skype ، Pinterest و LOUIS VUITTON ، این نوع از طراحی لوگو مواقعی استفاده می گردد که اسم برند کمی بزرگ باشد و نتوانیم آن را در لوگو جای دهیم .

 

طراحی لوگوهای عکس و متن دار ( ترکیبی )

این شیوه از طراحی لوگو( لوگوی تاثیرگذار ) برای برند هایی پیشنهاد می گردد که متن یا تصویر به تنهایی نمی تواند مفهوم کسب و کار را برساند ، با استفاده از این شیوه از طراحی لوگو می توانیم یک نوع کسب و کارهای پرمعنا تری رو برای کاربران خودمان به نمایش بگذاریم که قابل فهم تر و در حقیقت پرمعنی تر باشند ،‌ شرکت های فراوانی ازین نوع طراحی لوگو استفاده کرده اند مثل ،‌آمازون ، پوما ،‌و

 

انواع رنگ ها در لوگو ی موثر

توجه خاصی به رنگ ها در طراحی لوگوی خودتون داشته باشید ،‌ رنگ های لوگوی شما بهتر است فقط یک یا نهایت دو رنگ باشند ،‌و از رنگ های اضافه تر جلوگیری گردد ،چون هم جلوه لوگو را از بین می برد و هم برای مخاطب چیزی غیر حرفه ای به شمار می رود  .

 

امیدوارم مقاله لوگوی تاثیرگذار باید چه ویژگی هایی داشته باشد؟ که توسط تیم کارشناسی شرکت لحظه وب ارائه شده، مورد استفاده دوستان و عزیزانی که قصد برنامه نویسی و طراحی سایت و … را دارند قرار گرفته باشد.

 

 

 

شما می توانید سفارش طراحی انواع  لوگو  و انواع سایت خود را از طریق شماره تلفن ۰۹۱۲۲۱۴۱۴۶۹ با ما در میان بگذارید. پیاده سازی طرح و ایده شما به بهترین شکل ممکن، مهم ترین هدف ما در شرکت لحظه وب است. همچنین می توانید برای دریافت مشاوره رایگان از متخصصین شرکت با ما در تماس باشید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *