لوگوی تاثیرگذار باید چه ویژگی هایی داشته باشد؟
4 سال پیش
لوگوی تاثیرگذار باید چه ویژگی هایی داشته باشد؟

لوگوی تاثیرگذار باید چه ویژگی هایی داشته باشد

لوگو ( لوگوی تاثیرگذار )نماد کسب و کار و فعالیت شما است ، شما را با لوگوی شما می شناسند ، به صورتی که هر جا لوگوی شما را هر شخصی مشاهده نماید ، هر چه از شما در ذهنش باشد ، به طور مثال : زمینه کاری ، اطلاعات ، محصولات و از این قبیل موارد را به خاطر خواهد آورد ، پس کسب و کار خود را با استفاده از لوگوی خاصی مطرح نمایید تا هر موقع که دیده شد ، همه شما را به یاد بیاورند .

 

 

لوگوی موثر

 

تلاش کنید به صورتی لوگوی خود را طراحی نمایید که برایتان هدفمند باشد ، به یاد داشته باشید که لوگو کسب و کار یا شرکت یا حتی سازمان شما را معرفی می نماید ، با ساخت یک لوگوی تاثیرگذار قابل اعتماد شوید ، یکی دیگر ازمشخصه های لوگو این می باشد که به فعالیت شما هویت می بخشد ، مطمئن باشید اگر کسب و کارتان لوگوی تاثیرگذار ی نداشته باشد ، لطمه زیادی خواهید دید زیرا نبود لوگو کاملا احساس می گردد .

چه نوع طراحی لوگویی مناسب است ؟

اصلا نمی توان طراحی لوگو را موضوعی ساده در نظر گرفت ، این موضوع حیطه بسیار گسترده ایی دارد ، تا به امروز لوگوهای بسیار فراوانی طراحی شده است ، هر کدام از انها به نحوی ساخته شده و تکنیک های ویژه ای در آن به کار گرفته شده است .

به طور کلی 4 نوع تکنیک در طراحی لوگو( لوگوی تاثیرگذار ) وجود دارد :

  • طراحی لوگوهای عکس دار یا آیکون ها
  • طراحی لوگوهای متن دار یا تایپوگرافی
  • طراحی لوگو حرف نماد یا مونوگرام
  • طراحی لوگوهای عکس و متن دار یا ترکیبی

لوگوی موثر

 

طراحی لوگو های عکس دار

تصاویر همواره در حافظه می مانند ، اگر طرحی داشته باشید که عکسی زیبایی داشته باشد ، دیگر نیازی به نوشته نخواهید داشت ، طرح ها گرافیکی نیز به خوبی در ذهن ما می مانند ،

 

لوگوی تاثیر گذار متنی

سلیقه بیشتر مردم دنیا طرح های ساده اما خاص می باشد ، می توانید با یک متن زیبا و گرافیکی تاثیر بسیار زیادی بر ذهن مردم بگذارید ، شرکت های بزرگی از این روش استفاده نموده اند ، یاهو ، گوگل ، فیس بوک و دیگر شرکت هایی که در این زمینه کم نیستند ، این طرح ها خوانا و زیبا هستند ، البته کمی با لوگوهای دیگر فرق دارند ، این روش طراحی لوگو برای کسب و کارهایی که برند می باشند و این موضوع برایشان مهم است مورد استفاده قرار می گیرد .

 

طراحی لوگو حرف نماد ( مونوگرام )

این مدل لوگو ها با استفاده از حروف اول یا چند حرف از برند خود به صورت ترکیبی طراحی می گردند ، نمونه های بسیار فراوانی از این نوع لوگو وجود دارد ،مثل : Skype ، Pinterest و LOUIS VUITTON ، این نوع از طراحی لوگو مواقعی استفاده می گردد که اسم برند کمی بزرگ باشد و نتوانیم آن را در لوگو جای دهیم .

 

طراحی لوگوهای عکس و متن دار ( ترکیبی )

این شیوه از طراحی لوگو( لوگوی تاثیرگذار ) برای برند هایی پیشنهاد می گردد که متن یا تصویر به تنهایی نمی تواند مفهوم کسب و کار را برساند ، با استفاده از این شیوه از طراحی لوگو می توانیم یک نوع کسب و کارهای پرمعنا تری رو برای کاربران خودمان به نمایش بگذاریم که قابل فهم تر و در حقیقت پرمعنی تر باشند ،‌ شرکت های فراوانی ازین نوع طراحی لوگو استفاده کرده اند مثل ،‌آمازون ، پوما ،‌و

 

انواع رنگ ها در لوگو ی موثر

توجه خاصی به رنگ ها در طراحی لوگوی خودتون داشته باشید ،‌ رنگ های لوگوی شما بهتر است فقط یک یا نهایت دو رنگ باشند ،‌و از رنگ های اضافه تر جلوگیری گردد ،چون هم جلوه لوگو را از بین می برد و هم برای مخاطب چیزی غیر حرفه ای به شمار می رود  .

 

امیدوارم مقاله لوگوی تاثیرگذار باید چه ویژگی هایی داشته باشد؟ که توسط تیم کارشناسی شرکت لحظه وب ارائه شده، مورد استفاده دوستان و عزیزانی که قصد برنامه نویسی و طراحی سایت و … را دارند قرار گرفته باشد.

 

 

 

شما می توانید سفارش طراحی انواع  لوگو  و انواع سایت خود را از طریق شماره تلفن ۰۹۱۲۲۱۴۱۴۶۹ با ما در میان بگذارید. پیاده سازی طرح و ایده شما به بهترین شکل ممکن، مهم ترین هدف ما در شرکت لحظه وب است. همچنین می توانید برای دریافت مشاوره رایگان از متخصصین شرکت با ما در تماس باشید.

نظرات ( بدون دیدگاه )
author image
رضا جوادی
شنبه، 12 مهر 1397 ، در ساعت 4 بعد ظهر پاسخ

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.

author image
رضا جوادی
شنبه، 12 مهر 1397 ، در ساعت 4 بعد ظهر پاسخ

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.

author image
رضا جوادی
شنبه، 12 مهر 1397 ، در ساعت 8 بعد ظهر پاسخ

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد .