طراح وب سایت در تبریز
5 سال پیش
طراح وب سایت در تبریز

طراح وب سایت در تبریز

لحظه وب طراح وب سایت در تبریز، همگام با دانش بروز دنیا، اقدام به طراحی سایت در تبریز می نماید. از آنجایی که برای طراحی یک وب سایت از متخصصین متعددی در شاخه های گوناگون از قبیل بازاریاب سایت، طراح و گرافیست سایت،برنامه نویس سایت، سئو کار حرفه ای سایت،پشتیبان سایت و … استفاده میشود،که یکی از این مهم ترین این متخصصان گرافیست سایت و برنامه نویس و سئو کار سایت است،لحظه وب به پرورش طراح وب سایت در تبریز و سئو کاران با دانش در تبریز و استان آذربایجان شرقی می پردازد.

 

طراح وب سایت در تبریز

طراح وب سایت در تبریز

 

طراح وب از خلاقیت و مهارت های فنی خود برای خلق و طراحی وب سایت ها استفاده می نماید.با توجه به اینکه حوزه IT مدام در حال پیشرفت است، پس متخصصان این حوزه و مخصوصا طراحان وب باید دائم بروز شوند.پشتیبانی وب سایت هایی که شما پیاده می کنید از شروع آن مهم تر است، بنابراین در نظر داشته باشید شما باید دائما آنلاین باشید و سایت ها را رصد کنید.

اولین سایت و اولین طراح وب

در سال ۱۹۹۱ تیم برنرزلی اولین صفحه وب دنیا که شامل چند پاراگراف و یک لینک به ایمیل خودش به صورت mailto بود، ایجاد کرد.در آن زمان وب واقعا فقط همین بود.بنابر این تیم برنرزلی اولین طراح وب تاریخ شد.

ابتدا طراحان وب فقط HTML کار می کردند، پس هنوز هم به کسی که فقط HTML را بلد باشد طراح وب می توان گفت. البته کسی هم که سایر موارد مورد نیاز ایجاد یک وب سایت را بلد باشد باز هم یک طراح وب می باشد. امروزه پس ازگذشت سال ها از اختراع وب، برای ایجاد وب سایت بزرگ افراد زیادی با تخصص های منحصر به فردی در کنار یکدیگر به صورت تیمی کار می کنند و همانطور که معمولا طراحان وب سایت ها، برنامه نویسی،گرافیک، فلش، سئو و یا جاوا اسکریپت را می توانند به سایر افراد متخصص تر واگذار کنند. برنامه نویسان نیز می توانند بعضی از تخصص های خود را به تحلیل گران، طراحان بانک های اطلاعاتی و … واگذار کنند.امروزه وب نیازمند افراد متخصص است.
طراح وب یک کارشناس نرم افزار با گرایش در زمینه نرم افزار های تحت وب می باشد که با اصول طراحی و گرافیک آشنایی دارد و همچنین با استفاده از ابزارهای جدید برنامه نویسی به ایجاد یک وب سایت می پردازد.

طراحان وب معمولا در شاخه های متفاوتی فعالیت دارند. به طور مثال طراح وب می تواند برنامه نویس تحت وب، گرافیست تحت وب یا تلفیقی از این دو باشد.

مهارت های پایه لازم برای یک طراح وب حرفه ای

آشنایی با JavaScript
تسلط کامل بر HTML
تسلط کامل بر CSS
آشنایی با Bootstrap
آشنایی با JQuery
آشنایی با نرم افزار DreamWeaver ، Sublime ، notepad++ ، Visual Studio ، Phpstorm یا هر ادیتور دیگری به عنوان ابزار اصلی برای طراحی و استفاده از زبان های مختلف برنامه نویسی مثل Html یاCSS
تسلط بر یکی از زبان های برنامه نویسی
تسلط نسبی بر Photoshop و تا در صورت لزوم نرم افزار Flash
آشنایی با استانداردهای طراحی وب سایت و بکارگیری آنها در طرح های خود
آشنایی با یکی از نرم افزارهای بانک اطلاعاتی مثل Access،Sql Server ، MySql

وظایف طراح وب

طراح وب حرفه ای وظایف متفاوتی را دارد که بسته به موقعیتی که در آن کار می کند گهگاه مختلف است.اما به طور کلی مهمترین وظایف طراح وب به شرح زیر است :

ملاقات با کارفرمایان برای گفتگو در مورد نوع کار و نوع بازدید کنندگان سایت شان به منظور درک بهتر از خواسته ها و انتظارات مشتری یا کارفرما و تولید یک وب سایت بهتر و نزدیکتر به سلیقه وی
تصمیم گیری در خصوص متن، رنگ ها و پس زمینه های مورد استفاده که این بخش ها نیز با مشورت کارفرما صورت می گیرد.
ایجاد یک طرح که نشان دهنده ساختار سایت و نحوه ارتباط بخش های مختلف باشد .این طرح گاهی به صورت کاغذی و گاهی به صورت الکترونیکی ساخته می شود و مبنای کار طراح وب است.
اضافه کردن امکانات مولتی مدیا مثل فیلم، صدا و انیمیشن به وب سایت
آزمایش و اصلاح طراحی سایت در صورت لزوم
ایجاد صفحات، آیکون ها، لینک ها و عکس ها با استفاده از نرم افزار طراحی وب
طراح وب سایت وظیفه دارد،همه کدهای سایت را به صورت استاندارد تهیه کند.
گذاشتن سایت روی هاست برای آغاز کار آن و تحویل به کافرما

شرکت لحظه وب یکی از تخصصی ترین شرکت های طراح سایت در تبریز و استان آذربایجان شرقی است که با یک دهه سابقه درخشان و ۱۰ سال تجربه کاری در زمینه طراحی وب سایت همچنین اپلیکیشن های موبایل در خدمت شما عزیزان می باشد.با توجه به زمینه های تجاری ، فرهنگی ، پزشکی ، آموزشی که با سابقه ای طولانی در شهر تبریز فعال هستند طراحی سایت در تبریز نیاز به طراح حرفه ای با تجربه ی بالا دارد .

از همین حالا می توانید برای اطلاعات بیشتر با کارشناسان فنی تیم لحظه وب تماس حاصل فرمایید یا اینکه می توانید عبارات لحظه وب را در گوگل جستجو کنید.

در صورت تمایل جهت مشاوره در مورد طراحي سايت در بصورت رايگان ، گرفتن اطلاعات بيشتر و سفارش با ما تماس بگيريد.

شماره تلفن تماس ۰۹۱۲۲۱۴۱۴۶۹