روش های تولید محتوا و مطلب نویسی در سایت
4 سال پیش
روش های تولید محتوا و مطلب نویسی در سایت

روش های تولید محتوا و مطلب نویسی در سایت

یکی از مهمترین و پر دغدغه ترین کارها برای نویسندگان سایت ها این می باشد که بتوانند محتوایی جدید بنویسند که تا بحال سایتی آن را ثبت ننموده است. خوشبختانه راه کار های ابتکاری زیادی هست که می توان با آن محتوای سایت را به طور کاملا بهینه و استاندارد تولید نمود. ما این شیوه ها را به شما توضیح می دهیم تا با تنوع راه ها بتوانید کاری لذت بخش انجام دهید.

 

روش های تولید محتوا و مطلب نویسی در سایت (1)

تولید محتوای جدید

یکی از بهترین و معتبر ترین روش های تولید محتوا و مطلب نویسی در سایت این می باشد که روی محتوایی سرمایه گذاری کنید که عنوان آن هرگز در وب روی آن کار نشده باشد:

 

ترجمه

بهترین منابع برای این نوع محتوا استفاده از سایت های خارجی و مرجع  می باشد که به صورت ترجمه می توانید محتوایی تازه تولید نمایی 900 درصد محتوای جدید در ایران توسط ترجمه از طریق وب سایت ها با موضوعات خاص ارائه شده است. این شیوه یکی از بهترین مدل هاست که همیشه برایتان مطالب جدیدی وجود دارد. کافیست کمی از نظر زبان خارجی مسلط باشید یا توانایی استخدام چند مترجم را داشته باشید! قطعا موفق خواهید شد.

تولید محتوا از عکس

قبلا هم در این مورد صحبت هایی داشته ایم، وقتی که شما با عکس های مرتبط با صنعت خود روبرو می شوید می توانید از دل عکس ها چیزهایی را برای نوشتن استخراج کنید و بدین طریق به تولید محتوایی نایل شوید که هیچ کس راجع به آن ننوشته است چرا که تولید محتوا از عکس به هوش و ذکاوت مربوط می شود و حس و دریافت ها در هیچ کس مشابه نمی باشد.

 

روش های تولید محتوا و مطلب نویسی در سایت (3)

تحقیق و بررسی

اگر صنعت شما به نوعی است که می توانید مواردی را مورد مطالعه جمعیتی قرار دهید یا اینکه با آزمایشات و نظر سنجی ها به نتایج جالبی برسید،  از این طریق هم به تولید محتوای جدید می توانید برسید. بسیاری از محتوا های جدید نیز می تواند برطبق همین گزینه تولید شود. یعنی یک نظر سنجی اساس 10 مقاله شود.

آموزش

باز هم به صنعت خود برگردید، ممکن است که کاربرانتان نیاز به آموزش های ویژه داشته باشند که شاید در وب هم وجود داشته باشد، اما این مهم است که شما متفاوت فکر نمایید و به شیوه ای جدید برای حل مشکلات بپردازید و آموزش مورد نظر را پوشش دهید! آموزش این روزها بسیار برای مردم مورد نیاز می باشد و می تواند شعبه های بسیاری داشته باشد و سایت شما را از نظر محتوا غنی کند.

پست های پرسش و پاسخ

اگر یک بخش پرسش و پاسخ برای سایت خود داشته باشید هر چند مدت می توانید پرسش های کاربران را جمع آوری نمایید و در قالب یک پست، به طور متفاوت به آن ها جواب دهید! تولید محتوای جدید از این راحت تر وجود ندارد.

استفاده از محتوای موجود به منظور تولید محتوای منحصر به فرد

اکنون شما می خواهید از محتوای موجود برای تولید مطلب استفاده کنید ولی می دانید که کپی کردن کاری غیر اخلاقی و غیر حرفه ای است. روش هایی هم وجود دارد که می توانید از آن طریق برای تولید محتوا استفاده کنید که بر اساس مطالب موجود انجام می شود.

ویرایش یا Editing

وقتی که قصد ویرایش یا ادیت کردن محتوایی دارید باید قطعه ای از محتوا را بازنگری، تغییر موقعیت، اصلاح و بازنویسی نمایید! در واقع باید روی بخش یا کل محتوا کار کنید و بهترین نتیجه زمانی عایدتان می شود که با مشارکت نویسنده این کار را کنید! البته اگر قصد ویرایش مطلبی دارید که خودتان قبلا کار کرده اید این کار ساده تر و سریع تر انجام خواهد شد. اما می توان این کار را برای بخشی از متن یا تمام آن استفاده نمود، اگر این کار را برای تمام مطلب انجام دهید آن را در زمره محتوای جدید و ابتکاری می توان به حساب آورد!

 

مطالب Copyediting

این روش روی تغییرات گسترده توجهی ندارد بلکه بیشتر تلاش در تغییر قالب بندی متن، اصلاحات نگارشی، غلط گیری و … می باشد. در این نمونه گاهی نویسنده با تغییر کلمات هم خانواده و یا افعال، به ویرایش محتوا می پردازد، البته می توان گفت Copyediting یکی از راه های تولید محتواست که از نظر بار ارزشی محتوایی جدید کمترین ارزش دارد ولی به سایت شما صدمه نمی زند.

 

 

امیدوارم مقاله روش های تولید محتوا و مطلب نویسی در سایت که توسط تیم کارشناسی شرکت لحظه وب ارائه شده، مورد استفاده دوستان و عزیزانی که قصد برنامه نویسی و طراحی سایت و … را دارند قرار گرفته باشد.شما می توانید سفارش طراحی انواع سایت خود را از طریق شماره تلفن ۰۹۱۲۲۱۴۱۴۶۹ با ما در میان بگذارید. پیاده سازی طرح و ایده شما به بهترین شکل ممکن، مهم ترین هدف ما در شرکت لحظه وب است. همچنین می توانید برای دریافت مشاوره رایگان از متخصصین شرکت با ما در تماس باشید.

نظرات ( بدون دیدگاه )
author image
رضا جوادی
شنبه، 12 مهر 1397 ، در ساعت 4 بعد ظهر پاسخ

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.

author image
رضا جوادی
شنبه، 12 مهر 1397 ، در ساعت 4 بعد ظهر پاسخ

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.

author image
رضا جوادی
شنبه، 12 مهر 1397 ، در ساعت 8 بعد ظهر پاسخ

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد .