تبلیغات هدفمند چیست؟
4 سال پیش
تبلیغات هدفمند چیست؟

تبلیغات هدفمند چیست؟

بهترین و موثرترین روش موجود بازاریابی برای رونق بخشیدن و افزایش مشتری در دنیای امروز تبلیغات هدفمند است . تبلیغات هدفمند (Targeted Advertising) در حقیقت شامل تبلیغاتی است که چه به صورت آنلاین و چه به صورت آفلاین، برطبق بخش‌بندی بازار مخاطبانی را با ویژگی‌های مهم هدف قرار می‌دهد تا بتوانید بهترین نتیجه را بگیرید.

 

تبلیغات هوشمند

 

از آنجایی که همواره به دنبال دریافت بیشترین خروجی و افزایش نرخ تبدیل می باشیم، پس باید به روش‌های  گوناگون محتوای خودمان را به مخاطبان هدفی برسانیم که می‌دانیم با توجه به مشخصات مشابهی که دارند، نسبت به پیام ما عکس‌العملی یکسانی نشان خواهند داد.

یکی از مهمترین فرایندها در تبلیغات هدفمند بخش‌‌بندی بازار یا Market Segmentation می باشد. این کار کمک می‌نماید تا برای هر بخش محتوای سفارشی و شخصی‌سازی شده داشته باشید و بتوانید از منابعی که در اختیار دارید به درستی استفاده نمایید.

 

چرا تبلیغات هدفمند یا تبلیغات هوشمند اهمیت دارد؟

بدون شک مدیران از صرف هزینه در برنامه‌های تبلیغاتی دنبال خروجی‌های مطلوب می باشند و از سوی دیگر منابعی که در اختیار بازاریاب‌ها و تیم‌های تبلیغات یک کسب و کار قرار دارد، محدود می باشد. ضمن اینکه نمی‌توانیم بدون هدف کار کنیم و اگر نتوانیم به در‌ستی محتوای تبلیغاتی خود را به مخاطبان هدف برسانیم، بدون شک نه فقط اسیر فرایندهای بی‌نتیجه و فرسایشی می‌گردید، بلکه منابع تمام شده و باید منتظر شکست سخت کسب و کار باشیم.

تبلیغات هوشمند

مزایای تبلیغات هدفمند

همان‌طور که اشاره نمودیم تبلیغات هدفمند اهمیت و مزیت‌های فراوانی دارد. به همین علت زمان زیادی صرف بخش‌بندی بازار و شناخت دقیق مخاطبان هدف می‌شود.

 

در ادامه مهمترین مزایای این نوع تبلیغات را می‌بینید:

 

بیشترین منافع به مصرف‌کننده می‌رسد: یکی از مهمتری مزایای تبلیغات هوشمند این می باشد که بیشترین منفعت نصیب مشتری و مصرف‌کننده می‌گردد. پیام‌های شما به صورت سفارشی و شخصی‌سازی شده به آنها می‌رسد، می‌توانید به صورت موثر خدمات و محصولات خود را مستقیما به دست آنها برسانید، نیاز آنها به درستی رفع می‌شود و چیزی را دریافت می نمایند که به آنها ارتباط داشته و مورد علاقه‌شان است.

اثربخشی بالای تبلیغات هدفمند: در طرف مقابل کسب و کارها و تبلیغ‌دهندگان نیز از هدفمند و هوشمند بودن برنامه‌های خود منفعت زیادی کسب می نمایند. کمپین‌های آنها اثربخشی زیادتری دارد، منابع آنها به درستی صرف می گردد، هزینه تبلیغات‌شان کاهش می‌یابد، نرخ بازگشت سرمایه بهتری دارند، فروش آنها بالاتر رفته و سر انجام مشتریان راضی و وفادارشان بیشتر می‌شود.

 

امیدوارم مقاله تبلیغات هدفمند چیست؟ که تیم کارشناسی شرکت لحظه وب ارائه شده، مورد استفاده دوستان و عزیزانی که قصد برنامه نویسی و طراحی سایت و … را دارند قرار گرفته باشد.

 

 

شما می توانید سفارش طراحی انواع سایت خود را از طریق شماره تلفن ۰۹۱۲۲۱۴۱۴۶۹ با ما در میان بگذارید. پیاده سازی طرح و ایده شما به بهترین شکل ممکن، مهم ترین هدف ما در شرکت لحظه وب است. همچنین می توانید برای دریافت مشاوره رایگان از متخصصین شرکت با ما در تماس باشید.

 

نظرات ( بدون دیدگاه )
author image
رضا جوادی
شنبه، 12 مهر 1397 ، در ساعت 4 بعد ظهر پاسخ

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.

author image
رضا جوادی
شنبه، 12 مهر 1397 ، در ساعت 4 بعد ظهر پاسخ

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.

author image
رضا جوادی
شنبه، 12 مهر 1397 ، در ساعت 8 بعد ظهر پاسخ

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد .