بهترین شرکت دیجیتال مارکتینگ
4 سال پیش
بهترین شرکت دیجیتال مارکتینگ

 بهترین شرکت دیجیتال مارکتینگ

موقع راه اندازی یک شرکت یا کسب و کار اول باید بدانید که چطور می توان محصولات را به بازار عرضه نمود؟ بهترین راه برای ارائه خدمات چیست؟ آیا داشتن یک طراحی سایت نیاز ما از دیجیتال مارکتینگ را پاسخگو است؟ دیجیتال مارکتینگ به عنوان یک زیر مجموعه از مدیریت بازاریابی می باشد که به عنوان مدیریت تبلیغات شناخته می شود.

 

 بهترین شرکت دیجیتال مارکتینگ (3)

 

ولی امروزه کسب و کار های اینترنتی گسترش فراوانی داشته اند که دیجیتال مارکتینگ نقش مهمی در افزایش بازده خدمات وب سایت ها داشته است. به همین علت دیجیتال مارکتینگ را به عنوان یک علم تخصصی مستقل در فناوری اطلاعات دنبال می نمایند.

 

ابزار های بکار رفته در دیجیتال مارکتینگ کدام ها هستند؟

برای داشتن یک بازاریابی دیجیتالی موفق ابتدا باید ابزار های مورد استفاده آن را به خوبی بشناسید و کاربرد آن ها را به خوبی مورد بررسی قرار دهید. بهینه سازی موتور های جستجو یا بهینه سازی سئو سایت، طراحی وب سایت حرفه ای ، بازاریابی محتوا، تولید محتوا، تبلیغات بنری و … فقط بخشی از ابزار های مهم دیجیتال مارکتینگ می باشد.

 

شرکت های دیجیتال مارکتینگ به چند دسته تقسیم بندی می شوند؟

شرکت های دیجیتال مارکتینگ بطور کلی به دو دسته کلی تقسیم بندی می گردند. دسته اول شرکت هایی می باشند که همه خدمات دیجیتال مارکتینگ را به مشتریان عرضه می کنند. این خدمات شامل تهیه وب سایت مناسب، تولید محتوا، تهیه ریپرتاژ و … است. دسته دوم دیجیتال مارکتینگ مربوط به شرکت ها و استارت آپ هایی می باشند که تنها یکی از خدمات دیجیتال مارکتینگ را عرضه می کنند. کلا نمی توان یک شرکت یا کمپانی را یافت که همه خدمات بازاریابی آنلاین را عرضه کند.

برای انتخاب بهترین شرکت دیجیتال مارکتینگ باید به نکات زیر توجه کنید؟

مشاوره دادن:در حال حاضر اکثریت مردمی که قصد دارند بازاریابی آنلاین انجام دهند اطلاعات نه چندان کاملی از فضای مجازی و چگونگی انجام آن را دارند. ولی آشنایی اصولی و دقیقی نسبت به عملکرد دیجیتال مارکتینگ ندارند. یک شرکت خوب باید پیش از هرگونه اقدام برای انجام پروژه مشاوره ای به اشخاص بدهند. در این مشاوره باید افراد را نسبت به نیاز هایی که دارند مطلع کنند. به طور کلی یک آشنایی کلی از بازاریابی دیجیتالی به آنان بدهند تا آنان هدف اصلی خود از راه اندازی بازاریابی آنلاین را بیابند.

 

 

کیفیت اجرای کار: ارزیابی نمونه کار های شرکت یک معیار مناسبی برای اعتبارسنجی کار های انجام شده آنان می باشد. وقتی که نمونه کار ها را می بینید می توانید از میزان قدرت کار های انجام شده و تسلط شرکت بر ابزار های دیجیتال مارکتینگ اطلاعات کسب نمایید.

صداقت کاری: مهم ترین نکته ای که تعیین کننده کیفیت کار شرکت می باشد صداقت کاری است. متاسفانه شرکت های دیجیتال مارکتینگ وجود دارند که موقع ارائه نمونه کار و مشاوره بهترین عملکرد خود را به نمایش می گذارند. در حقیقت در باغ سبز به مشتریان نشان می دهند ولی موقع انجام پروژه هیچ کدام از عملکرد هایی که قرار بود انجام بدهند را انجام ندادند. و کیفیت کار مطلوبی ندارند. به همین دلیل صداقت کاری حرف اول را در تعیین بهترین شرکت دیجیتال مارکتینگ می زند.

علاوه بر کیفیت کار باید شرکت بتواند در موقع مشخص شده پروژه را به اتمام برساند. در زمان معین باید بهترین عملکرد را عرضه کند که نشان از قدرت بالای تیم اجرایی شرکت می باشد. اینطور نباشد که زمان اجرای کار در روز های اول کیفیت کار مطلوب و مثل نمونه کار ها باشد ولی در روز های پایانی پروژه کیفیت کار افت پیدا نماید.

 

بهترین شرکت دیجیتال مارکتینگ (2)

 

ارائه گزارش کار: بهترین شرکت دیجیتال مارکتینگ موظف می باشد در مدت انجام پروژه گزارشکار دوره ای را ارائه دهد. این گزارشکار باید روند و پیشرفت پروژه را به طور واضح و مطلوبی نشان دهد تا مشتریان بدانند که بابت چه چیزی هزینه می نمایند.

تعیین هزینه های پروژه: تعیین و ارزیابی هزینه های احتمالی پروژه قدم اساسی است که پیش از هرگونه اقدامی باید صورت گیرد. فعالیت های دیجیتال مارکتینگ کار زمان بر و تیمی می باشد که هزینه های متغییری دارد. قطعا یک کار تیمی زمان بر ارزان نمی باشد. به بهانه ارزان بودن به هر شرکتی اعتماد ننمایید. باید بخاطر همه  هزینه هایی که پرداخت می کنید از شرکت دیجیتال مارکتینگ گزارشکار بگیرید.

 

امیدوارم این مقاله که توسط تیم کارشناسی شرکت لحظه وب ارائه شده، مورد استفاده دوستان و عزیزانی که قصد برنامه نویسی و طراحی سایت و … را دارند قرار گرفته باشد.شما می توانید سفارش طراحی انواع سایت خود را از طریق شماره تلفن ۰۹۱۲۲۱۴۱۴۶۹ با ما در میان بگذارید. پیاده سازی طرح و ایده شما به بهترین شکل ممکن، مهم ترین هدف ما در شرکت لحظه وب است. همچنین می توانید برای دریافت مشاوره رایگان از متخصصین شرکت با ما در تماس باشید.

 

نظرات ( بدون دیدگاه )
author image
رضا جوادی
شنبه، 12 مهر 1397 ، در ساعت 4 بعد ظهر پاسخ

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.

author image
رضا جوادی
شنبه، 12 مهر 1397 ، در ساعت 4 بعد ظهر پاسخ

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.

author image
رضا جوادی
شنبه، 12 مهر 1397 ، در ساعت 8 بعد ظهر پاسخ

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد .