بازاریابی محتوا چیست؟
4 سال پیش
بازاریابی محتوا چیست؟

بازاریابی محتوا چیست؟

درحال حاضر تکنیک های بازاریابی فراوانی برای توسعه کسب و کار و یافتن مشتریان جدید در کنار حفظ مشتریان قدیمی ایجاد شده است ، علم رو به رشد بازاریابی هر روز روش های جدیدی در این مسیر ایجاد نموده  و بازار یابی اینترنتی به عنوان یکی از با اهمیت ترین روش ها در این زمینه است. بازاریابی اینترنتی نیز خود زیر مجموعه های زیادی مثل بازاریابی شبکه های اجتماعی ، بازاریابی ایمیلی (ایمیل مارکتینگ = ارسال ایمیل تبلیغاتی) ، تبلیغات کلیکی ، وب برندیگ ، بازاریابی محتوا و .. دارد.

در این مقاله می خواهیم به بررسی بازاریابی محتوا بپردازیم ، با لحظه وب همراه باشید:

 

بازاریابی محتوا چیست؟ (1)
بازاریابی محتوا یکی از فنون بازاریابی اینترنتی  است که در آن روش های برقراری ارتباط با مشتری تغییر نموده و به جای تبلیغات مستقیم ، با تولید محتوای جذاب و علمی و ارزشمند در راستای هدفی که دنبال می کنیم ، اقدام به جلب اعتماد مشتریان نموده و بعد از آن همگام با ارائه ی اطلاعات علمی و مفید به بررسی و معرفی محصولات و ارائه ی نقاط قوت و ضعف محصول یا خدمات خود بپردازیم، در حقیقت در بازاریابی محتوا ابتدا با مشتری یک پیوند محکم بسته و پس از جلب اعتماد او اقدام به معرفی محصول می نماییم.

بازاریابی محتوا چه تفاوتی با دیگر روش ها بازاریابی اینترنتی دارد؟

تفاوت و فرق اصلی بازاریابی محتوا با دیگر روش های بازاریابی اینترنتی در مشتریان و طریقه  ی کارکرد این روش است. اگر شما بازاریابی محتوا را به درستی انجام دهید ، مشتریان روش بازاریابی محتوا وفادار بوده و خود تبدیل به بازاریاب شما  می شوند.

در این روش بر روی مشتریان هدف متمرکز شده و به صورت علمی و در راستای اهداف بازاریابی اطلاع رسانی نموده و از ایجاد نیاز در آن ها اقدام به معرفی محصولات و خدمات می نماییم، این روش نسبت به دیگر روش های بازاریابی اینترنتی زمان زیاد تری برای جذب مشتری نیاز دارد اما در عوض نتیجه ی بهتری داده و درصد بالایی از اشخاص تبدیل به مشتریان بالقوه ی شما می شوند.

 

بازاریابی محتوا چیست؟ (2)

چه اقداماتی برای بازاریابی محتوا باید صورت گیرد؟

شاید نخستین کار موثر در بازاریابی محتوا یک طراحی سایت حرفه ای است. شما به جایی نیاز دارید که در دنیای اینترنت با مشتریان خود ارتباط برقرار نموده و در کنار بازاریابی محتوا به معرفی محصولات خود بپردازید.ساخت سایت این فضا را در اختیار شما گذاشته و شما می توانید با استفاده از آن علاوه بر نکاتی که در بالا به آن ها اشاره گشت از دیگر امکانات آن مثل  فروش اینترنتی ، نقشه گوگل ، معرفی محصولات و خدمات ، ایجاد خبر نامه ، عضویت بازدیدکنندگان سایت ، ارسال ایمیل انبوه ، پنل رایگان ارسال اس ام اس (مخصوص طراحی سایت شرکت لحظه وب ) نیز استفاده  نمایید.

 

بازاریابی محتوا چیست؟ (1)

بازاریابی محتوا در کنار و همراه با دیگر روش های بازاریابی اینترنتی مانند : بازاریابی اینترنتی ، تبلیغات کلیکی ، بازاریابی شبکه های اجتماعی ، سئو و بهینه سازی سایت و … تاثیر زیادی بر روی کسب و کار گذاشته و علاوه بر آن سبب افزایش ترافیک سایت و ورود بازدید کنندگان جدید از این راه خواهد شد.

شرکت طراحی سایت و سئو لحظه وب با بهره گیری از آخرین روش ها و متد روز دنیا در زمینه ی بازاریابی اینترنتی بهترین گزینه ها را برای کسب و کار شما ارائه می کند.

 

امیدوارم این مقاله که توسط تیم کارشناسی شرکت لحظه وب ارائه شده، مورد استفاده دوستان و عزیزانی که قصد برنامه نویسی و طراحی سایت و … را دارند قرار گرفته باشد.شما می توانید سفارش طراحی انواع سایت خود را از طریق شماره تلفن ۰۹۱۲۲۱۴۱۴۶۹ با ما در میان بگذارید. پیاده سازی طرح و ایده شما به بهترین شکل ممکن، مهم ترین هدف ما در شرکت لحظه وب است. همچنین می توانید برای دریافت مشاوره رایگان از متخصصین شرکت با ما در تماس باشید.

 

نظرات ( بدون دیدگاه )
author image
رضا جوادی
شنبه، 12 مهر 1397 ، در ساعت 4 بعد ظهر پاسخ

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.

author image
رضا جوادی
شنبه، 12 مهر 1397 ، در ساعت 4 بعد ظهر پاسخ

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.

author image
رضا جوادی
شنبه، 12 مهر 1397 ، در ساعت 8 بعد ظهر پاسخ

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد .