انواع اکستنشن گوگل کروم برای طراحی و برنامه نویسی وب سایت
4 سال پیش
انواع اکستنشن گوگل کروم برای طراحی و برنامه نویسی وب سایت

انواع اکستنشن گوگل کروم برای طراحی و برنامه نویسی وب سایت

امروزه مرورگر گوگل کروم یک مرورگر بسیار عالی می باشد. ولی راه های زیادی برای بهبود آن وجود دارد. نظیر دانلود افزونه ها ( اکستنشن گوگل کروم ). افزونه ها اساسا اپلیکیشن های کوچکی هستند که ویژگی های اضافی را به یک مرورگر می افزایند. گوگل دارای ده ها افزونه در فروشگاه وب کروم می باشد که همه کار می تواند برای شما انجام دهد از صرفه جویی در زمان و هزینه تا ذخیره پسورد.

 

افزونه گوگل کروم

 

شما افزونه های کوروم ( اکستنشن گوگل کروم ) را با فشار دادن نماد منو در گوشه سمت راست بالای مرورگر می توانید  مدیریت نمایید. گزینه ابزارهای بیشتر را انتخاب کرده و گزینه “extention” را انتخاب نمایید. بعد از نصب افزونه در کروم ، معمولا یک آیکون کوچک برای آنها در کنار فیلد url ظاهر می گردد. در این مقاله با بعضی از افزونه های گوگل (  اکستنشن گوگل کروم ) آشنا می شوید.

گوگل کروم مرورگری می باشد که بیشترین استفاده را در بین همه مرورگرها دارد. مجموعه ای از ابزارها و افزونه ها را جهت نوشتن وب و اشکال زدایی وب سایت ارائه می دهد تا توسعه دهندگان بتوانند به راحتی با آن کار کنند. ولی فقط این ها نیست. توانایی های گوگل کروم با وجود هزاران افزونه امکان انجام ترفند های گوناگون را گسترش می دهد. تست وب سایت ها و برنامه های در حال توسعه، آزمایش با فونت های دیگر و طرح بندی از جمله توانایی های گوگل کروم می باشد.

آیا شما یک طراح و یا توسعه دهنده وب سایت هستید؟ در این مقاله افزونه های مفیدی برای گوگل کروم( اکستنشن گوگل کروم ) ذکر شده است که می تواند به شما در طراحی کمک نماید. در حالی که ابزارهای گوگل، به شما امکانات فراوانی را برای توسعه و طراحی وب سایت می دهد ، با افزودن افزونه ( اکستنشن گوگل کروم ) شما می توانید عملکرد های مرورگر خود را به خوبی گسترش دهید. با توجه به نیازهای شما و انتخاب افزونه ها، می توانید به آسانی یک محیط کار شخصی ایجاد نمایید که به میزان قابل توجهی می تواند کار شما را بهبود ببخشد.

 

افزونه گوگل کروم

 

 

چند افزونه گوگل کروم که برای شما انتخاب نموده ایم ، عبارتند از:

 

افزونه های مفید گوگل کروم

نمایش زمین از google earth

این افزونه یک تصویر ماهواره ای جذاب را از google earth هر بار که برگه جدیدی باز می نمایید، می گیرد. شما می توانید عکس ها را به عنوان تصویر زمینه ذخیره کرده و یا آنها را در گوگل مپ مشاهده نمایید و یا آن را در رسانه های اجتماعی به اشتراک بگذارید.

اپلیکیشن های گوگل نیز همچنان از این صفحه قابل دسترسی می باشند که می توانید که می توانید با کشیدن موس خود بر روی منو در گوشه سمت چپ بالا آن را بیابید.

MagiCSS

یک افزونه ویرایشگر CSS می باشد که دارای یک ویرایشگر داخلی است، که می تواند کدهای CSS را زیباتر نماید.

CSS Dig

CSS DIG گروه ها، سبک ها و بلوک سبک ها را در اکثر وب سایت ها می یابد. این کار راه حل آسان برای تجزیه و تحلیل کد و برنامه ریزی مجدد در وب سایت ها است.

CSSViewer

ابزار و افزونه های دیگری نیز هستند که بتوانند کار این افزونه( اکستنشن گوگل کروم ) را انجام دهند حتی شاید بهتر از این افزونه آن کار را انجام دهند اما هیچ کدام از آنها پسوند گوگل کروم را ندارند. بنابراین استفاده از این افزونه بسیار ساده است تنها کافی است بر روی آن در نوار ابزار کلیک نمایید و روی هر عنصری که می خواهید بازبینی شود کلیک کنید.

CSS-Shack

یک پلاگین  می باشد که به شما اجازه می دهد تا سبک های لایه را انتخاب نمایید(درست مثل اپلیکیشن های ویرایش تصویر) و آن را به یک فایل CSS ساده صادر کنید.

CSS3 generator

همانطور که از اسم آن پیدا است، تمام کد های مورد نیاز css را تولید می نماید.

CSS Shapes Editor

یک اکستنشن برای ویرایش مقادیر css shape می باشد.

 

اکستنشن های ویرایشگر( اکستنشن گوگل کروم )

WordPress Style Editor
با این ابزار شما استایل های وردپرس خود را می توانید بازرسی نمایید و ویرایش css خود را به صورت مستقیم انجام دهید.

PageEdit
این ابزار گوگل کروم را به WYSIWYG ویرایشگر html تغییر خواهد داد که به شما این امکان را می دهد تا صفحات خود را ویرایش نمایید.

 

افزونه های عملکرد و معتبر سازی

Perfmap
این ابزار یک برنامه افزودنی می باشد که یک نقشه عملکردی از دامنه شما را تعیین می کند و زمان بندی منابع موجود در مرورگر را با استفاده از این API بارگزاری می نماید.

اعتبار (validity)
این یک افزونه است که به شما اجازه می دهد تا هر صفحه وب که خواستید را تائید نمایید.

Visual Inspector
این برنامه یک افزونه در گوگل کروم( اکستنشن گوگل کروم ) است که  طراحان را قادر می سازد تا ویرایش های موقت در وب سایت را بدون برنامه نویسی انجام دهند.

و…

 

 

امیدوارم مقاله انواع اکستنشن گوگل کروم برای طراحی و برنامه نویسی وب سایت که توسط تیم کارشناسی شرکت لحظه وب ارائه شده، مورد استفاده دوستان و عزیزانی که قصد طراحی کمپین تبلیغاتی و طراحی سایت و … را دارند قرار گرفته باشد.

 

 

 

شما می توانید سفارش طراحی کمپین تبلیغاتی و طراحی انواع سایت خود را از طریق شماره تلفن ۰۹۱۲۲۱۴۱۴۶۹ با ما در میان بگذارید. پیاده سازی طرح و ایده شما به بهترین شکل ممکن، مهم ترین هدف ما در شرکت لحظه وب است. همچنین می توانید برای دریافت مشاوره رایگان از متخصصین شرکت با ما در تماس باشید .

نظرات ( بدون دیدگاه )
author image
رضا جوادی
شنبه، 12 مهر 1397 ، در ساعت 4 بعد ظهر پاسخ

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.

author image
رضا جوادی
شنبه، 12 مهر 1397 ، در ساعت 4 بعد ظهر پاسخ

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.

author image
رضا جوادی
شنبه، 12 مهر 1397 ، در ساعت 8 بعد ظهر پاسخ

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد .