افزایش رتبه از طریق Pinterest
4 سال پیش
افزایش رتبه از طریق Pinterest

افزایش رتبه از طریق Pinterest

برای به حداکثر رساندن افزایش رتبه ( افزایش رتبه از طریق Pinterest ) مطالب در شبکه های اجتماعی، تمرکز بر نوشتن کلمات کلیدی و ساختار قوی برای یافتن دنبال کنندگان الزامی به نظر می رسد. یکی از استراتژی های فراموش شده Pinterest بهینه سازی جستجو  می باشد .در ماه آوریل Pinterest با بازبینی موتور جستجوی خود، به معرفی جستجوی هدایت شده (Guided Search)خود پرداخت. جستجوی هدایت شده به کاربران کمک خواهد نمود که در بین 30 میلیارد پین (که در آن زمان ساخته شده بود) به یافتن چیزی که به دنبالش هستند، بپردازند.
حال با توجه به این مسائل بازاریابان برای پیشرفت در این شبکه چطور باید گام بردارند؟ که این امر بسیار ساده تر از بهینه سازی جستجو در گوگل می باشد.

 

ارتقاء رتبه از طریق Pinterest

لیستی از فعالیت هایی برای افزایش رتبه از طریق Pinterest  باید انجام گردد :

1. بهینه سازی پروفایل خود

مطمئن گردید که نام تجاری شما همنام با نام کاربری تان باشد. توضیحات کاملی به همراه تعداد زیادی از کلمات کلیدی جستجو، درباره نوع فعالیتتان بنویسید.

2. تایید وب سایت خود

حساب کاربری Pinterest، قدرت زیادی در جستجوی Pinterest دارد. یه همین دلیل یاید لینک وب سایت خود را در حساب Pinterest تکمیل کنید که این صفحه دستورالعمل چگونگی تکمیل فرم حساب را برایتان توضیح می‌دهد.

3. نصب دکمه پین

کاربران Pinterest را تشویق به پین نمودن مطالب از درون وب سایت تان کنید. هرچه قدر پین های بیشتری بدست آورید قدرتتان را افزایش داده‌اید ، و رتبه پست های خود را در این شبکه اجتماعی می توانید افزایش دهید.

4. نوشتن توضیحات کامل

مطمئن گردید که عبارات کلیدی به کار برده شده به خوبی محصول یا صفحه شما را معرفی می نماید. از توضیحات به صورت پیام های صوتی اجتناب کنید، چون توضیحات به عنوان شرح تصاویر به کار برده می شود. پیام های صوتی به ندرت توسط کاربران Pinterest اشتراک گذاری می شوند، زیرا برای مردم جذاب نیستند. همچنین از به کار بردن هشت‌تگ‌ها خودداری  نمایید که در Pinterest کاملا بی فایده  می باشد.

5. راه اندازی پین قوی برای ارتقاء رتبه از طریق Pinterest

پین قوی، مانند توییتر کارت، برای استخراج داده‌های ساخت یافته از سایت شما و نمایش آن در Pinterest عمل می نماید. با توجه به قدرت پین شما، آنها می توانند قیمت و در دسترس بودن محصول، مواد تشکیل دهنده ، دستور العمل یا آدرس، شماره تلفن و نقشه ی محل را نشان دهند.  به این شکل رتبه بالاتری در جستجوی Pinterest بدست می‌آید. بعلاوه در جریان کاربران Pinterest بیشتر قابل رویت می باشد و به همین علت است تعداد کلیک بالاتر است. برای سایت خود پین های قوی ایجاد کنید زیرا سبب می شود سایت شما در موتورهای جستجو مخصوصا گوگل رتبه بهتری پیدا کند.

ارتقاء رتبه از طریق Pinterest

6. لینک های خود را جهت افزایش رتبه از طریق Pinterest  بررسی کنید

اطمینان حاصل نمایید که Pinterest ترافیک را به سمت صفحات حذف شده و یا منقصی شده، ارسال نمی نماید. خطای404 به رتبه جستجو صدمه زده و خشم کاربران را به دنبال دارد. اگر شما محصولی خارج از بورس دارید، تلاش نمایید محصولات مرتبط را به صفحه تان اضافه نمایید.

7. جذب دنبال کنندگان بیشتر

دکمه دنبال نمودن را در سایت خود اضافه نمایید، حساب Pinterest خود را در دیگر حساب های اجتماعی ارتقا دهید. راه کاری که سبب می شود دنبال کنندگان بیشتری داشته باشید، کیفیت بالای مشخصات و بردتان و پین‌های بیشتر می باشد که  موجب رتبه بالا در جستجوی Pinterest می گردد.

8. یافتن Niches

در حالی که به نظر می رسد Pinterest مختص به پین در مد، مسافرت و پخت و پز می باشد، فرصت برای هدف قرار دادن موارد دیگر نیز وجود دارد.  مثلا BuzzFeed تا به حال موفقیت‌های بزرگی با انتشار مطالب طنز،بدست آورده است. بعضی از مردم فکر می کنند Pinterest فقط مختص به مد، پخت و پز و مراسم عروسی می باشد، این در حالی است که در واقع می تواند برای  افرادی که به دنبال بهینه سازی در بخش های دیگر هستند نیز مفید باشد. اگر موضوع شما رقابتی می باشد، نگاه کنید به niches که حجم جستجوی بالا دارند اما حجم محتوای آنها کم است.

9. نکته اضافی

Pinterest هنوز پین کالای تبلیغاتی خود را با تعداد محدودی از شرکتها آزمایش می نماید ، ولی کسانی که در این آزمون نیستند می توانند در آزمون ارتقاء مشابه در دیگر شبکه های اجتماعی شرکت نمایند.

 

امیدوارم مقاله افزایش رتبه از طریق Pinterest که توسط تیم کارشناسی شرکت لحظه وب ارائه شده، مورد استفاده دوستان و عزیزانی که قصد برنامه نویسی و طراحی سایت و … را دارند قرار گرفته باشد.

شما می توانید سفارش طراحی انواع سایت خود را از طریق شماره تلفن ۰۹۱۲۲۱۴۱۴۶۹ با ما در میان بگذارید. پیاده سازی طرح و ایده شما به بهترین شکل ممکن، مهم ترین هدف ما در شرکت لحظه وب است. همچنین می توانید برای دریافت مشاوره رایگان از متخصصین شرکت با ما در تماس باشید.

نظرات ( بدون دیدگاه )
author image
رضا جوادی
شنبه، 12 مهر 1397 ، در ساعت 4 بعد ظهر پاسخ

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.

author image
رضا جوادی
شنبه، 12 مهر 1397 ، در ساعت 4 بعد ظهر پاسخ

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.

author image
رضا جوادی
شنبه، 12 مهر 1397 ، در ساعت 8 بعد ظهر پاسخ

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد .